| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht Confidio bewindvoering Arnhem puinhoop
Klacht Confidio bewindvoering Arnhem puinhoop
Bewindvoering Confidio maakt er bei mij een puinhoop van. ik ben achter gekome dat mein huur al 7 maanden niet is betaalt en moet nu andere woning zoeken.. bedankt Confidio! Vind egt dat dit niet kan, ik krijg genoeg uitkering binne om de huur te betalen , waarom wort dat dan niet gedaan? Heb nu advocaat genome.
-
Mucha
Re: Klacht Confidio bewindvoering Arnhem puinhoop
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
Meneer zit in bewind, dus zal wel schulden hebben... Misschien eens op zoek gaan naar werk? Meer inkomsten = meer geld = minder schulden... Of niet zoveel uitgeven van je uitkering dat je onder bewind moet.Mucha schreef:Investeer eens een deel van je uitkering in een cursus Nederlands. ( bei = bij, gekome = gekomen, mein = mijn, egt = echt, binne = binnen, wort = wordt & genome = genomen. )
That said. Het niet betalen van huur door een bewindvoerder is toch wel kwalijk, maar of het verhaal waar is is ook maar de vraag. Hoe kan iemand onder bewind in godsnaam een advocaat betalen?
sorry voor mein taalgebruk, door een ongeluk kan ik nied zo goet meer schrijfenMucha schreef:Investeer eens een deel van je uitkering in een cursus Nederlands. ( bei = bij, gekome = gekomen, mein = mijn, egt = echt, binne = binnen, wort = wordt & genome = genomen. )
Advocaat is nie zo duur als je prodeejo neem
werk gaat helaas ook nie door mein ongeluk.. ik wau dat ik kon werke egt waar..Julie4444 schreef:Meneer zit in bewind, dus zal wel schulden hebben... Misschien eens op zoek gaan naar werk? Meer inkomsten = meer geld = minder schulden... Of niet zoveel uitgeven van je uitkering dat je onder bewind moet.Mucha schreef:Investeer eens een deel van je uitkering in een cursus Nederlands. ( bei = bij, gekome = gekomen, mein = mijn, egt = echt, binne = binnen, wort = wordt & genome = genomen. )
That said. Het niet betalen van huur door een bewindvoerder is toch wel kwalijk, maar of het verhaal waar is is ook maar de vraag. Hoe kan iemand onder bewind in godsnaam een advocaat betalen?
-
moederslink
Nederlands is een vd moeilijkste talen qua grammatica!Julie4444 schreef:Meneer zit in bewind, dus zal wel schulden hebben... Misschien eens op zoek gaan naar werk? Meer inkomsten = meer geld = minder schulden... Of niet zoveel uitgeven van je uitkering dat je onder bewind moet.Mucha schreef:Investeer eens een deel van je uitkering in een cursus Nederlands. ( bei = bij, gekome = gekomen, mein = mijn, egt = echt, binne = binnen, wort = wordt & genome = genomen. )
Ik weet niet waarom TS zo slecht Nederlands schrijft , ik begrijp het wel desondanks. Als TS zo ook schriftelijk communiceert met schuldeisers ed , heeft ie gewoon hulp nodig hierbij.
En verder iemand afbranden omdat ie schulden heeft? Niet iedereen zit door eigen schuld in de schuldhulpverlening , we weten niets, geen achtergrond , niets!
Zijn topic is dat zijn bewindvoerder niet doet ,schijnbaar, wat ie moet doen! En dat is zeer kwalijk , welkom in bewindvoerdersland!
En als je onder bewind staat krijgt iedereen een Pro-Deo advokaat toegewezen.
@Mark_B , goed dat je nu een advokaat hebt gekregen , zet met hem/ haar de dingen op een rij en stuur met hem/ haar samen een klacht naar de bewindvoerder + naar de kantonrechter. Sterkte!
@moederslink,
De eerste post gaf mij de indruk dat dit een troltopic was, deels door het taalgebruik. Mijn excuses als dat niet het geval is.
De eerste post gaf mij de indruk dat dit een troltopic was, deels door het taalgebruik. Mijn excuses als dat niet het geval is.