LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klacht over het bedrijf Beauty and Health Cosmetics

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Yke-Mary

klacht over het bedrijf Beauty and Health Cosmetics

Ongelezen bericht door Yke-Mary »

Begin vorige week, zo rond 30 juni, ben ik gebeld door één van de medewerkers van het bedrijf Beauty and Health Cosmetics. Ik kreeg een aanbieding, omdat ik een enquête had ingevuld. Ik zou wel een klein bedrag à 8 euro 50 moeten betalen, maar normaal kostte het pakket 30,= euro. Eerst had ik geen belangstelling, maar de persoon wist mij over te halen. Dus ik gaf een automatische incasso- machtiging voor mijn banknummer. Alles werd geregistreerd: het hele gesprek werd opgenomen, ook het feit dat ik nà ontvangst van het pakket kon opzeggen. één à twee dagen na ontvangst zou ik alles weer kunnen opzeggen, zodat ik alleen maar 8 euro 50 hoefde te betalen. Het feit dat alles werd opgenomen, gaf mij vertrouwen, ik had er een goed gevoel over. Tot gisteravond. Ik heb tot op de dag van vandaag, 10 juli, niets meer gehoord, ook geen pakket ontvangen. Maar op onze bankrekening is wel te zien dat het bedrijf rond 15 juli gewoon 8 euro 50 incasseert, en de maanden erna 30 euro!!
Het komt er dus op neer, dat ik niet heb gereageerd, omdat ik niets heb ontvangen. Voor het bedrijf is dat de reden om geld af te schrijven.
Ik vind dit zo ontzettend laag en gemeen!
Laatst gewijzigd door Radar op 10 jul 2015 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde uitingen verwijderd

Linn1983!

Re: klacht over het bedrijf Beauty and Health Cosmetics

Ongelezen bericht door Linn1983! »

Ook ik heb hier klachten over. 3 producten besteld. Niks ontvangen. Ik heb ze vervolgens gemaild en heb 1 keer een mail terug ontvangen dat ze zouden na kijken maar weer niks gehoord. Ik heb ga aangifte tegen ze doen!

Gesloten