Hallo iedereen.
Ik heb gigantische grote problemen met bewindvoerdersbureau 'Korrect Financiele Dienstverlening' in Emmen. Deze is gevestigdt te Albatrosstraat 6. Mijn bewindvoerder is XXXX. Ik ben op 17 Februari jl door de kantonrechter onder bewind gezet bij dit bewindvoerderskantoor en onder deze persoon. Echter, moet hij beschermdbewind (WSNP) voor mij aanvragen,maar is het bij hem zo: zeggen wel maar doen ho maar. Nu na bija 2 maanden heeft die dit nog niet gedaan,terwijl die het wel steeds toegecht maar uitvoerd homaar. Ook zou hij al mijn schuldeiders aanschrijven,echter blijven ondertussen de aanmalingen,dagvaardigingen en laatste kansen van betallen gewoon via de post bij mij binnenstromen.
Leefgeld krijg ik veel te laat binnen omdat hij het mij toegezecht dat hij het mij op tijd overmaakt,maar niks is minder waar.
Daarnaast krijg ik van dat bewindvoerdersbureau en dan van hem een schuldenlijst binnen die compleet niet actueel is. De schuldeiders staan er dubbel op (zowel kwa eigen bedrijf als ook nog een keer via incassobureau of deurwaarder). Als de schuldeisers met hem proberen contact te leggen krijgen ze hem telefonisch niet te pakken (telefoon wordt niet opgenomen). Zelfs na meerdere pogingen. Andere schuldeisers hebben geen brief van uitstel dan wel voorstel/aanbod van betalingsregeling van hem bij hun binnen,ook na weeken nog niet. Ik heb hier het keiharde bewijs van omdat ik dus al die brieven van de schuldeisers binnen krijg,danwel persoonlijk,telefonisch en mail bij de schuldeisers navraag ben gaan doen.
Wie heeft of hebben ook deze of andere ervaringen hiermee of in andere vorm met bewindvoerdersbureau Korrect te Emmen en misschien ook wel met de persoon in kwestie??
Ik verneem graag.
Vr gr,
Filmfreak22
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Korrect Bewindvoerders
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: Korrect Bewindvoerders
@ Film.
Als de rechter je deze club heeft toegewezen - is de rechtbank ook daar waar je moet klagen denk ik.
En, als er een vonnis is, dat je onder bewind staat - moeten schuldeisers zich toch tot de bewindvoerder wenden?
Als de rechter je deze club heeft toegewezen - is de rechtbank ook daar waar je moet klagen denk ik.
En, als er een vonnis is, dat je onder bewind staat - moeten schuldeisers zich toch tot de bewindvoerder wenden?