LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] korrect is echt niet correct

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
suzanna1969
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:24

korrect is echt niet correct

Ongelezen bericht door suzanna1969 »

Ik vind het heel triest dat zo'n bedrijf door mag gaan met de bewindvoering. Ik had een grote schuld en kwam er zelf niet meer uit ik heb vrijwillig mijn geldzaken laten beheren door korrect, maar zij hebben er echt een zootje van gemaakt ze reageren niet op brieven van schuldeisers en zorgen ervoor dat je nog verder in de problemen komt. Ik ben er begin September mee gestopt omdat ze de afspraken die je met hun maakt niet nakomt en veel te laks zijn. Ik heb ze op een aantal punten gewaarschuwd; bv. dat ik in het begin teveel toeslagen van de belastingdienst kreeg ik kreeg zelf huurtoeslag waar ik geen recht op had en nu zit ik met de ellende en moet duizenden euro's terugbetalen. Tevens kreeg ik vorig jaar met kerst en sinterklaas geen geld, normaal kreeg ik elke week geld maar die weken stond er teweinig op de rekening waardoor er geen geld naar mij toe werdt overgemaakt.
En dan vooral met die dagen ik heb een zoontje van 4 die kon ik niet eens een kadootje geven met sinterklaas. Dat is toch te triest voor woorden. Ze beloven van alles en komen dat gewoon niet na ik heb het vertrouwen met hen opgezegt en dan zeggen ze achteraf dat het hun spijt en als ze nog wat voor mij konden doen dan zouden ze me helpen, maar dan vraag je ze wat en krijg je geen antwoord!!! Tevens heeft het een jaar geduurd voordat ze met alle schuldeisers een regeling hadden getroffen. Ik hoop maar dat de mensen dit lezen voordat ze gaan beginnen met korrect en zich bedenken voordat ze met hun in zee gaan want dan verdrink je pas echt!!!!!!!!!!

shadow226
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 aug 2012 21:25

Re: korrect is echt niet correct

Ongelezen bericht door shadow226 »

ik heb de zelfde problemen met korrect

Gesloten