Op 5 mei 2020 heb ik met NeoSmart een overeenkomst gesloten voor de levering van gas en water.
Ingangsdatum van deze overeenkomst is 3 juli 2020.
Aan het eind van het eerste leveringsjaar zou ik een cashback korting krijgen van € 275,-.
De maandelijkse termijnkosten werden automatisch afgeschreven.
Op een gegeven moment ben ik overgegaan naar een andere energiemaatschappij met als startdatum voor de levering 4 juli 2021.
Op 2 juli 2021 schrijft NeoSmart bij mij een 13e termijn af, welke ik direct storneer.
Op 13 augustus 2021 stuurt NeoSmart mij de eindafrekening, (gedateerd 22 juli 2021) met de mededeling dat de cashback korting na mijn betaling van de eindafrekening, wat ik ook diezelfde dag heb gedaan.
Nu 17 september 2021 krijg ik de mededeling van NeoSmart de mededeling dat ik geen cashback korting krijg omdat ik de termijn heb gestorneerd waarop ze geen recht hadden.
Deze handelswijze riekt naar oplichting. Gezien de reviews ben ik niet de eerste.
Wellicht kan RADAR hier iets mee.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NeoSmart cashback niet uitgekeerd
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 17 sep 2021 12:30
Re: NeoSmart cashback niet uitgekeerd
Op 2 juli had u nog een betalingsverplichting aan NeoSmart. Onverstandig die incasso te storneren.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 20 sep 2021 17:30
Re: NeoSmart cashback niet uitgekeerd
Tweemaal maandbedrag afgeschreven na overstap andere leverancier. Er blijkt onregelmatig te zijn afgeschreven dit jaar, totaal €200 meer als beweerd wordt in de eindafrekening.
Ik had bij de afschrijvingen na contractdatum:
-contact gezocht via e-mail op de site(werkt niet)
-factuur probveren te downloaden(werkt niet)
-email naar klantenservice, geen antwoord
Eindnota foutief:
-naar info en klantenservice gemaild
-nog niet betaald, ik wil eerst contact
-Ik wil natuurlijk ook de cashback, maar de nota is zodanig dat ik deze voorlopig als stok achter de deur houd
Wat is er met NeoSmart aan de hand? Als het dan is overgenomen door Essent, waar is dan de klantenservice van Essent?
Ik had bij de afschrijvingen na contractdatum:
-contact gezocht via e-mail op de site(werkt niet)
-factuur probveren te downloaden(werkt niet)
-email naar klantenservice, geen antwoord
Eindnota foutief:
-naar info en klantenservice gemaild
-nog niet betaald, ik wil eerst contact
-Ik wil natuurlijk ook de cashback, maar de nota is zodanig dat ik deze voorlopig als stok achter de deur houd
Wat is er met NeoSmart aan de hand? Als het dan is overgenomen door Essent, waar is dan de klantenservice van Essent?
Re: NeoSmart cashback niet uitgekeerd
Ik denk dat je het beste naar je rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl/ kan gaan. Hun kunnen je (hopelijk) helpen.
Re: NeoSmart cashback niet uitgekeerd
Als ik zo alle klachten lees over NeoSmart zullen ze niet lang meer bestaan.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 20 sep 2021 17:30
Re: NeoSmart cashback niet uitgekeerd
Ik heb via Google Maps een telefoonnummer gevonden. Een voicemail is meteen actief en deelt mee: Het is een telefoonnummer is van NeoSmart, maar niet actief. Als ik contact wil met NeoSmart, kan dat via de klantenservice op de website.
Maar ondertussen weet ik dat dat niet mogelijk is, omdat het niet werkt
Maar ondertussen weet ik dat dat niet mogelijk is, omdat het niet werkt