LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Notaris Nabibaks, Rotterdam

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Wim1952

Notaris Nabibaks, Rotterdam

Ongelezen bericht door Wim1952 »

Iemand ervaring met deze notaris? Ondanks dat ik, naar aanleiding van een door mij op 7 april gestuurde vraag, gemaild heb, drie keer er achteraan gebeld en met een medewerkster van haar kantoor sprak, die mij beloofde het bij de notaris onder de aandacht te brengen, nog steeds geen enkele reactie van haar zijde. Vind ik een heel slechte zaak.

Jantje7

Re: Notaris Nabibaks, Rotterdam

Ongelezen bericht door Jantje7 »

Wim1952 schreef:Iemand ervaring met deze notaris? Ondanks dat ik, naar aanleiding van een door mij op 7 april gestuurde vraag, gemaild heb, drie keer er achteraan gebeld en met een medewerkster van haar kantoor sprak, die mij beloofde het bij de notaris onder de aandacht te brengen, nog steeds geen enkele reactie van haar zijde. Vind ik een heel slechte zaak.
Aangezien het uurloon vaneen notaris ca. € 180,- bedraagt, het lezen en beantwoorden van een mail + 3 telefoontjes van minimaal 1 minuut verwacht ik dat u wel een rekening krijgt thuisgestuurd van ca. € 25,- inclusief nota kosten en BTW.
Waarschijnlijk heeft u daar niet bij stil gestaan.

marcel75

Re: Notaris Nabibaks, Rotterdam

Ongelezen bericht door marcel75 »

Even terug naar de basis: was was je vraag dan aan deze notaris? Als je een juridische vraag stelt, dan mag de notaris daar in beginsel een rekening voor sturen. Het kan dan ook zijn dat de notaris daarom geen antwoord geeft.

Gesloten