| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onaangekondigde verhoging abonnement
-
P.lathouwers
Onaangekondigde verhoging abonnement
Op mijn ING account zag ik de aankondiging dat er binnenkort een bedrag wordt afgeschreven voor een langlopenď abonnement.
Het abonnement wordt met €9.50 verhoogd. Tegelijkertijd bieden ze voor nieuwe leden een korting aan van €12.50.
Om die reden zeg ik per direct mijn abonnement op.
Nu zit er aan een opzegging een opzegtermijn vast en zit ik officieel een jaar vast aan dit abonnement.
Kan ik om redenen van niet tijdig aankondigen van een flinke verhoging toch per direct mijn abonnement opzeggen??
Het abonnement wordt met €9.50 verhoogd. Tegelijkertijd bieden ze voor nieuwe leden een korting aan van €12.50.
Om die reden zeg ik per direct mijn abonnement op.
Nu zit er aan een opzegging een opzegtermijn vast en zit ik officieel een jaar vast aan dit abonnement.
Kan ik om redenen van niet tijdig aankondigen van een flinke verhoging toch per direct mijn abonnement opzeggen??
Re: Onaangekondigde verhoging abonnement
over wat voor abo hebben we het hier? Levensloopverzekering, zorgverzekering, donald duck weekblad?
Sinds wanneer is een abonnement ook een verzekering?HADES2001 schreef:over wat voor abo hebben we het hier? Levensloopverzekering, zorgverzekering, donald duck weekblad?
Wat voor abo? wat kost het nu? En u weet toch dat bestaande klanten geen trouwheidskorting krijgen, alleen voor nieuwe abo's krijg je soms een aanmeldbonus, éénmalig.