LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onafhankelijke adviseurs

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
helenahenricamaria

onafhankelijke adviseurs

Ongelezen bericht door helenahenricamaria »

Ik meen me te herinneren dat er sinds de woekerpraktijken een aantal verzekeringsadviseurs hun bedrijf hebben omgegooid en nu echt onafhankelijk advies geven. Dat wil zeggen, je moet ze per uur betalen voor hun advies, maar ze gaan niet af op de provisie die ze van de verzekeraars krijgen.
Weet iemand de naam van zo'n bedrijf?
Heeft iemand daar ervaringen meer?

Ik hoor het graag!

marcel75

Re: onafhankelijke adviseurs

Ongelezen bericht door marcel75 »

Ja hoor, ze wonen in het Sprookjesbos. Vele adviseurs rekenen nu bij de klant en krijgen alsnog wel een of andere provisie. Dubbel vangen dus.....

DJM

Ongelezen bericht door DJM »

marcel75 schreef:Ja hoor, ze wonen in het Sprookjesbos. Vele adviseurs rekenen nu bij de klant en krijgen alsnog wel een of andere provisie. Dubbel vangen dus.....

Inderdaad, het blijven boeven.
Helaas zijn er altijd wel weer nieuwe slachtoffers te vinden.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

helenahenricamaria

Adres onafhankelijk financiële planners:

De site-informatie vermeldt:

De afkorting VOFP staat voor: de Vereniging Onafhankelijk Financieel Planners. Je mag alleen lid zijn als je én gecertificeerd financieel planner bent én geen financiële produkten verkoopt. Je mag ook niet gebonden zijn aan een bank, verzekeringsmaatschappij of tussenpersoon. Alle leden hebben een behoorlijke ervaring in de financiële dienstverlening en werken op uurbasis. Op de site kun je per provincie de leden opzoeken.

http://www.vofp.nl/

Maxiem.

marcel75

Ongelezen bericht door marcel75 »

En wat kan een financieel planner dan wel doen? in elk geval geen verzekeringen verkopen. Doen ze trouwens allemaal stiekum wel hoor, maar dat ter zijde.

arthur2000

Ongelezen bericht door arthur2000 »

Bestaan er ook financiele planners die bij mij een grote zak geld komen brengen?
:lol:

Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Onafhankelijke adviseurs bestaan niet, ze doen het alleen voor poen.

Gesloten