| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] onrechtmatig verkregen koopwoning bewonen
onrechtmatig verkregen koopwoning bewonen
wij hebben altijd nogal luidruchtige buren naast ons gehad, en toen het stel uit elkaar ging hadden we even hoop op verbetering. Situatie werd anders, buurman bleef zitten in hun koopwoning, buurvrouw gaat weg. Buurvrouw leert nieuwe kerel kennen en trekt daar in, maar helaas komt buurman met oud op nieuw te overlijden. Het huis staat even "leeg"....tot er ineens een voor ons vreemde kerel (bleek dus die nieuwe vriend van buurvrouw) daar de deur intrapt en dacht hier woon ik. Het bleek dat buurvrouw en deze man ruzie hadden gehad, en dat buurvrouw een straatverbod had aangevraagd voor hem. Dus hij dacht, dan ga ik in jouw huis zitten!!!
politie heeft hem opgehaald en netjes ook weer terug gebracht want hij moet toch ook ergens wonen? Maar deze twee zitten allebei in de schuldhulpverlening en nu zit hij dus al bijna een jaar naast ons met alle trubbels van dien! Hoop herrie, luide muziek, meerdere bewoners die erbij wonen. Ze zijn ondertussen ook gescheiden want ze waren getrouwd en hij blijkt nergens recht op te hebben terwijl buurvrouw zijn huis is toegewezen. Hoe kan deze man nu in dit pand mogen blijven wonen (koopwoning die waarschijnlijk door de bewindvoerder betaald word) terwijl hij diep in schulden zit, geen baan heeft en dus ook geen rechten op deze woning??? Wij maar hard werken voor ons geld en hij lacht alles uit want hij verhuurt waarschijnlijk gewoon de boel onder!!
We krijgen van niemand duidelijke antwoorden maar de buurt is het hier aardig zat met dat criminele gedrag van deze kerel(s).....
kunt u ons dat uitleggen?
Vriendelijke groet Marc
politie heeft hem opgehaald en netjes ook weer terug gebracht want hij moet toch ook ergens wonen? Maar deze twee zitten allebei in de schuldhulpverlening en nu zit hij dus al bijna een jaar naast ons met alle trubbels van dien! Hoop herrie, luide muziek, meerdere bewoners die erbij wonen. Ze zijn ondertussen ook gescheiden want ze waren getrouwd en hij blijkt nergens recht op te hebben terwijl buurvrouw zijn huis is toegewezen. Hoe kan deze man nu in dit pand mogen blijven wonen (koopwoning die waarschijnlijk door de bewindvoerder betaald word) terwijl hij diep in schulden zit, geen baan heeft en dus ook geen rechten op deze woning??? Wij maar hard werken voor ons geld en hij lacht alles uit want hij verhuurt waarschijnlijk gewoon de boel onder!!
We krijgen van niemand duidelijke antwoorden maar de buurt is het hier aardig zat met dat criminele gedrag van deze kerel(s).....
kunt u ons dat uitleggen?
Vriendelijke groet Marc
Re: onrechtmatig verkregen koopwoning bewonen
Tja, ik denk dat wij dat hier niet kunnen zeggen.
Hoe weet u dat het een "onrechtmatig verkregen koopwoning" is?
Vaag verhaal. Ik denk dat u zonder concrete aanwijzingen geen duidelijke antwoorden gaat krijgen.
Misschien huurt hij het pand? Misschien heeft hij gebruiksrecht van de eigenaar gekregen?Hoe kan deze man nu in dit pand mogen blijven wonen (koopwoning
Hoe weet u dat het een "onrechtmatig verkregen koopwoning" is?
Dat mag. Maar kennelijk weet u dat hij het pand huurt (anders zou hij niet kunnen onderverhuren).want hij verhuurt waarschijnlijk gewoon de boel onder!!
Vaag verhaal. Ik denk dat u zonder concrete aanwijzingen geen duidelijke antwoorden gaat krijgen.