LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oude rekening

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
herma.roelofs
Contacteer:

Oude rekening

Ongelezen bericht door herma.roelofs »

Ik krijg sinds kort steeds een mail van een incassobureau. Het gaat om een rekening uit 2005 en is van Neckerman. Ze houden vol dat ik moet betalen. Ik kan me dr niets bij voorstellen. Ik heb een overzicht gevraagd. De artikelen die er op staan zijn niet bekend. Ondertussen is Neckerman ook failliet gegaan volgens mij. Wat is nu wijsheid.

berndv

Re: Oude rekening

Ongelezen bericht door berndv »

herma.roelofs schreef:Ik krijg sinds kort steeds een mail van een incassobureau. Het gaat om een rekening uit 2005 en is van Neckerman. Ze houden vol dat ik moet betalen. Ik kan me dr niets bij voorstellen. Ik heb een overzicht gevraagd. De artikelen die er op staan zijn niet bekend. Ondertussen is Neckerman ook failliet gegaan volgens mij. Wat is nu wijsheid.
Poeh, van 12 jaar geleden. Allereerst zullen zij bewijzen moeten hebben dat de rekening niet verjaard is. Maar u geeft ook aan dat het gaat om een rekening met artikelen die u nooit besteld heeft? Dan zou ik dat aangeven bij het incassobureau.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Wellicht heeft iemand met dezelfde voorletters en achternaam ooit die spullen besteld, en nu is er een incassoburo "met hagel aan het schieten."

chrisd1

Ongelezen bericht door chrisd1 »

herma.roelofs schreef:Ondertussen is Neckerman ook failliet gegaan volgens mij.
Maakt geen verschil.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als Herman Roelofs niet betaalde?

en ze vinden iemand die het misschien zou kunnen zijn?
Zo werken vele en als niets besteld of op jou adres geleverd.
Als ze afleveradres van 12 jaren terug vermelden kun je aantonen dat je toen elders woonde en niet de persoon kan zijn.

U heeft info gevraagd, de goederen, leuk maar geen adres van afgeleverd!
Hun fout en gewoon negeren.

Als er op overzicht een ander adres staat of geen adres dat melden.
Verder niets doen.

Gesloten