Geachte heer/mevrouw,
Ik heb tijdens de corona periode een pakket besteld bij MultiVitamine. Dit pakket is nooit aangekomen. Hier heb ik meerdere malen over gemaild. Het bedrijf kwam met een slap excuus over dat het pakketje volgens PostNl wel is geleverd. Ik heb rond gevraagd bij buren, en die gaven ook aan niks te hebben ontvangen. Via track & trace stond dat het pakketje in mijn brievenbus is gegooid, maar ik heb niks ontvangen. Ondanks mijn boze e-mails, bleef ik herinneringen krijgen via Afterpay. Wat mij vooral dwars zit is dat het bedrijf aan heeft gegeven de bestelling niet te kunnen intrekken en dat de enige oplossing een nalevering is of 9,95 te betalen van de verzendkosten. Dit terwijl ik niks heb ontvangen. Graag wil ik weten wat ik kan doen. Ik kom er namelijk zelf niet meer uit.
Mvg,
M.Taha
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pakket van MultiVitamine komt niet aan
Pakket van MultiVitamine komt niet aan
Laatst gewijzigd door Radar op 06 jul 2020 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bijlagen verwijderd wegens aanwezigheid persoonlijke gegevens
Reden: Bijlagen verwijderd wegens aanwezigheid persoonlijke gegevens
Re: Pakket van MultiVitamine komt niet aan
Bedrijf moet bewijzen dat het pakket is geleverd. Verder gewoon niets doen en ook gewoon die spullen niet meer bestellen. Etos of een andere drogist heeft hetzelfde en veel goedkoper.
-
- Berichten: 570
- Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49
Re: Pakket van MultiVitamine komt niet aan
Afterpay neemt alleen de betaling over en bemoeit zich niet met het al dan niet geleverd zijn. U heeft voor de betaling een overeenkomst en die moet u bij Afterpay nakomen. Daarna moet u de leverancier aansprakelijk stellen voor het niet leveren.
Re: Pakket van MultiVitamine komt niet aan
niet betalen inderdaad en aangeven dat u het bestelde niet heeft ontvangen, verzender is hiervoor verantwoordelijk....