Hallo Forumleden,
Een week geleden kocht ik bij een verkoper op Marktplaats 2 dezelfde spellen (1 voor mijzelf en 1 voor een vriend).
Na betaling kreeg ik de keys toegestuurd om vervolgens ze beide te activeren. Dit was gelukt en er leek niks aan de hand.
Gister keek in mijn game lijst en wat bleek, de game stond er niet meer tussen, ook bij mijn vriend stond hij er niet meer tussen. Na contact met Microsoft kwam ik er dus achter dat ze keys aan het "revoken" (verwijderen) zijn.
Hier wat meer info over de situatie, ik blijk dus niet de enige te zijn:
http://www.pcgamesn.com/gears-of-war-4/ ... ey-revokedhttps://www.reddit.com/r/xboxone/commen ... g?sort=new
Nu wil ik mijn geld terugvorderen bij PayPal alleen heb ik geen idee of ik kans maak. Heeft hier iemand misschien ervaring met het openen van een geschil of het terugvorderden van geld met PayPal.
Ik heb zelf al geprobeerd om contact op te nemen met de verkoper, maar die laat niks meer van zich horen, was voorheen wel snel in de communicatie....
Bedankt voor jullie hulp.
Groetjes,
masterrobo
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PayPal geschil hulp
-
masterrobo
PayPal geschil hulp
Laatst gewijzigd door masterrobo op 07 okt 2016 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
mh73
Re: PayPal geschil hulp
Paypal neemt over het algemeen een klacht wel serieus en ook wordt er regelmatig geld teruggestort na het openen van een geschil. Hoe het in deze situatie uitpakt, durf ik natuurlijk niet te zeggen, maar ik zou het zeker proberen.
geschillen worden meestal wel correct opgepakt. Ook zou ik het melden bij marktplaats, dit riekt wel naar misleiding/oplichting/piraterij. Een melding bij opgeletopinternet zou ook niet verkeerd zijn. En misschien hier ook de naam van de verkoper vermelden.
-
masterrobo
mh73 schreef:Paypal neemt over het algemeen een klacht wel serieus en ook wordt er regelmatig geld teruggestort na het openen van een geschil. Hoe het in deze situatie uitpakt, durf ik natuurlijk niet te zeggen, maar ik zou het zeker proberen.
Ik heb er een melding van gemaakt op opgeletopinternet forum maar omdat het gaat om een "geschil" mag het niet.berndv schreef:geschillen worden meestal wel correct opgepakt. Ook zou ik het melden bij marktplaats, dit riekt wel naar misleiding/oplichting/piraterij. Een melding bij opgeletopinternet zou ook niet verkeerd zijn. En misschien hier ook de naam van de verkoper vermelden.
Het topic is inmiddels verwijderd.
Ik heb nu via PayPal een geschil geopend met de verkoper, hij heeft 30 dagen om te reageren. Ik zou dit geschil nu al kunnen omzetten in een claim. Dan gaat PayPal kijken wie er in het gelijk staat.
Ik denk dat ik hem 2 dagen de tijd geef om te reageren op dit geschil anders zet ik het om in een claim, of is dit te vroeg?