Heeft er iemand ervaring met Prime Select?
Mijn schoonouders hebben begin 2009 flink geïnvesteerd in Prime Select.
Dit dubieuze vastgoedinvesteringsplan is hen aangeraden door een makelaar in Zeeland, juist op het dieptepunt van de (vorige) economische crisis.
Hoe kan men 200% rendement beloven in zo'n tijd??
Vanaf maart dit jaar zijn er geen maandelijkse uitkeringen meer geweest en zowel de makelaar alsook GSM AG geven niet thuis.
Al eerder op dit forum is er gewaarschuwd voor Prime Select. Niet onterecht dus.
Ik ben ook erg benieuwd of er lotgenoten zijn. Ik weet dat er in de provincie Zeeland diverse mensen zijn 'ingestapt' maar ik weet niet wie.
Hopelijk kunnen de krachten gebundeld worden om te redden wat er te redden valt.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Prime Select
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: Prime Select
Wij zijn door de adviseur in zeeland ook in zee gegaan met Prime Select.
De betalingen zijn naar nu blijkt al in mei 2011 gestopt.
Ik heb de adviseur reeds benaderd omdat het bureau in Bergen op Zoom niet bereikbaar is.
Wordt vervolgd
De betalingen zijn naar nu blijkt al in mei 2011 gestopt.
Ik heb de adviseur reeds benaderd omdat het bureau in Bergen op Zoom niet bereikbaar is.
Wordt vervolgd
Het bedrijf Prime Select is failliet.
Het geld zijn we wel kwijt.
Het geld zijn we wel kwijt.
@ Mochan; Mag ik vragen waar je deze info vandaan hebt?
Zijn hier officiële bevestigingen van?
Zijn hier officiële bevestigingen van?
-
Guardian72
- Contacteer:
Ik ben dan Mochan niet - maar een google vond dit: http://www.faillissementsdossier.be/nl/ ... -bvba.aspx
@Guardian72; Volgens mij gaat dat over een andere Prime Select.
Deze link had ik zelf ook gevonden maar uit info (ook via andere links) maak ik op dat het een Belgisch transport bedrijf is (of i.d.)
Dat Prime Select op zijn gat ligt is duidelijk maar het wachten is op het officiële bericht...
Iemand meer/andere info?
Deze link had ik zelf ook gevonden maar uit info (ook via andere links) maak ik op dat het een Belgisch transport bedrijf is (of i.d.)
Dat Prime Select op zijn gat ligt is duidelijk maar het wachten is op het officiële bericht...
Iemand meer/andere info?