LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] problemen met budgetbeheer via kredietbank limburg

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
danneke

problemen met budgetbeheer via kredietbank limburg

Ongelezen bericht door danneke »

nu sinds 2 jaar zitten wij bij budgetbeheer via de kredietbank limburg. helaas ondervinden wij hier heel veel problemen. rekeningen die niet betaald worden waaronder de verzekering. waardoor we bijna 2 weken onverzekerd zijn geweest. en dit is dande 2de keer door schuld van hun. de schuldeisers kunnen na 2 jaar nog steeds niet aangeschreven worden omdat het budgetplan nog steeds niet goed loopt. en de bekeuring van 380euro moeten wij vn ons leefgeld gaan betalen. ja daar gaan wij niet mee akoord. is niet onze fout dat het niet betaald is. dat er te weinig in het potje zit voorhet leefgeld. als ikzelf niet gebeld had dan zouden we deze week geen leefgeld gekregen. en ook steeds maar heen en weerbellen waar je geld blijft en welke rekeningen wel en niet betaald zijn. dan word er ooknog gezegd of wij een wijzigng in ons loon hebben gedaan omdat er te weinig geld is.. in gods naam ik vraag toch niet aan mnbaas geef me ajb iedere maand 100 euro minder..
zijn er nog meer mensen die hiermee problemen hebben en zo ja tips om er weg te komen en een andere oplossing??? dit is nie leukmeer. krijg steeds meer aanmaningen.

Godfather D.

Re: problemen met budgetbeheer via kredietbank limburg

Ongelezen bericht door Godfather D. »

Hoi danneke,

Wij zijn ook door problemen ongeveer iets meer als een jaar bij de KBL. Er wordt door onze budgetcoach gezegd dat de rekeningen betaald worden en dat de betreffende schuldeisers zijn aangeschreven. Jouw verhaal kan ik zo overnemen, want dat is hetzelfde wat bij ons ook gebeurt. Nu zijn we vandaag bij Ziggo afgesloten. Geen telefoon, geen digitale tv. Wel nog even internet, voor zolang het duurt dan. Gelukkig heb ik mijn gsm bij telfort voor een goedkoop abo. Waar je ook nog achteraan moet gaan bij de KBL voor €15 die maandelijks van je leefgeld afgaat, die dan door hun teruggestort zou worden. De eerste 2 maanden was dit ook niet het geval. Net €30 teruggestort gekregen, anders was dit gsm abo. ook weer weg. Ik krijg er een hard hoofd van. Ben zelf 100% gehandicapt door een ongeluk in 1993 heb ik hersenletsel overgehouden. Door omstandigheden met de belastingdienst zijn we in de schuldhulpverlening terecht gekomen. Mijn vriendin werkte tot februari bij de Mosae zorggroep. Vanaf februari is ze ziek thuis en toen zijn ze van de Mosae zorggroep gekomen om haar met een wederzijdse goedkeuring haar van haar contract te ontbinden. Ze zat in de ziektewet, haar vader was nog niet zolang daarvoor overleden, pfff. En nu dit weer. Morgenvroeg wordt gebeld en maar weer eens naar onze budgetcoach!!!! Mijn beste vriend zei, doe het toch zelf, maar ja, opeens zag ik door de bomen het bos niet meer en we besloten budgetbeheer aan te vragen. Met de €80 per week red je het, maar het is ook maar krabben. Maar het gaat en we zouden op de goede weg zijn, volgens onze budgetcoach.
Ik weet het niet meer. Nu komen de donkere dagen eraan etc. We zijn blij dat we de diepvries laatst goed gevuld hebben. Hopelijk gaat het niet zo ver komen dat ze de electriciteit afsluiten. Heb onze budgetcoach wekelijks de rekeningen opgestuurd en brieven geschreven over de gang van zaken, maar het lijkt alsof er niet op wordt gereageerd, want ik vraag ook regelmatig of ze contact met ons kan opnemen, ben je gek? Niet hoor. Op donderdags zijn ze bij ons in de buurt. VOOR NIEUWE KLANTEN!!!!!!
Hun "oude" klanten zitten met onbetaalde rekeningen, dus die kunnen ze nog niet eens helpen, waarom dan nieuwe aannemen?????

Ik hoop dat het snel beter met jullie gaat, maar wij staan dus ook in ieder geval niet alleen... Misschien reageert de Tros-radar wel eens. Ik weet niet hoe dit in zijn gang gaat.

Heel veel sterkte,

Danny en Sabine
Laatst gewijzigd door Godfather D. op 23 nov 2011 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@

Is dit bedrijfje (Kredietbank Limburg) wel aangesloten bij de NVVK?

Maxiem.

Godfather D.

Ongelezen bericht door Godfather D. »

Op de site van NVVK bij het ledenoverzicht staat dat dit bedrijfje idd. is aangesloten bij de NVVK. Waarom vraagt U? Hebt U misschien een oplossing, of een andere optie?

Danny

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Godfather D.

Dan zou ik eerst bij en via de NVVK nachecken of dit bedrijfje wel werkelijk is aangesloten bij de NVVK en als dat wel het geval is, dan kun je daar een klacht indienen. Is dat niet het geval, dan is er in elk geval sprake van misleiding en zou ik alle banden met deze "schuldhulpverlener" verbreken.

Maxiem.

Gesloten