| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen met scheidingsloket
Problemen met scheidingsloket
Beste allemaal,
Mijn (ex) partner en ik hebben besloten te gaan scheiden.
In dit proces zijn wij in zee gegaan met het scheidingsloket. Echter, na onze verplichte betaling hebben wij niets meer vernomen. Telefoon wordt niet beantwoord, mails worden niet beantwoordt en een aangetekende brief heeft ook geen effect gehad.
In de annulerings voorwaarde staat een termijn van 14 dagen, waarin er zonder problemen ontbonden kan worden. U raadt het al, deze termijn is natuurlijk verstreken.
Wij willen niet verder met het scheidingsloket.
Wie kan mij verder helpen? Hoe zorgen wij ervoor dat onze betaling terug komt en wij deze 'samenwerking' kunnen ontbinden?
Mijn (ex) partner en ik hebben besloten te gaan scheiden.
In dit proces zijn wij in zee gegaan met het scheidingsloket. Echter, na onze verplichte betaling hebben wij niets meer vernomen. Telefoon wordt niet beantwoord, mails worden niet beantwoordt en een aangetekende brief heeft ook geen effect gehad.
In de annulerings voorwaarde staat een termijn van 14 dagen, waarin er zonder problemen ontbonden kan worden. U raadt het al, deze termijn is natuurlijk verstreken.
Wij willen niet verder met het scheidingsloket.
Wie kan mij verder helpen? Hoe zorgen wij ervoor dat onze betaling terug komt en wij deze 'samenwerking' kunnen ontbinden?
Laatst gewijzigd door Radar op 25 apr 2016 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: duidelijkere titel
Reden: duidelijkere titel
Re: Problemen met scheidingsloket
Annuleren binnen een bedenktermijn heeft er niets mee te maken. Het gaat om wanprestatie.
Uw eigen sommaties helpen blijkbaar helaas niet. Zet uw klacht ook op o.a. klachtenkompas.nl en klacht.nl. Vaak komt men dan wel in beweging.
Zo niet, schakel een deurwaarder of een jurist in.
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik
Uw eigen sommaties helpen blijkbaar helaas niet. Zet uw klacht ook op o.a. klachtenkompas.nl en klacht.nl. Vaak komt men dan wel in beweging.
Zo niet, schakel een deurwaarder of een jurist in.
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik
Ik begrijp niet waarom mensen zoveel tijd en geld steken in goed trouwen, maar niet in goed scheiden. Dat is ,zeker als er kinderen in het spel zijn, heel belangrijk.
Bij ons zijn er vier verschillende mediators langs geweest om kennis te maken, voor we een goede klik hadden en onze mediator hebben gekozen.
deze was niet de duurste, maar ze voelden gewoon heel goed.
Bij ons zijn er vier verschillende mediators langs geweest om kennis te maken, voor we een goede klik hadden en onze mediator hebben gekozen.
kokka schreef:Ik begrijp niet waarom mensen zoveel tijd en geld steken in goed trouwen, maar niet in goed scheiden. Dat is ,zeker als er kinderen in het spel zijn, heel belangrijk.
Ik begrijp niet wat uw reactie met de vraag van TS te maken heeft. Het is fijn dat alles bij u zo goed is gegaan. TS vraagt advies omdat ze van de partij die zij in de arm genomen hebben om hen bij te staan bij het scheiden niets meer hoort na de 1e betaling...
@lvdl87, Heel vervelend voor u. Ik hoop dat het betaalde bedrag niet al te hoog is. Het advies van mr. Monique Doomernik "Uw Jurist" lijkt mij een goed advies. Al wil ik het volgende toevoegen. U kunt telefonisch contact opnemen met het Juridisch Loket (0900 8020 10cent per minuut). Die kunnen u het beste adviseren als u gerechtelijke stappen moet gaan nemen, maar ook wat u nu nog eventueel zou kunnen doen zonder gerechtelijke stappen. Dat is de 10cent per minuut echt waard!
Succes!
Edit: spelling correctie.
Correctie. Dat kost maar liefst 25 cent per minuut, met een starttarief van 4,5 cent plus uw gebruikelijke belkosten. Zie https://www.juridischloket.nl/.Boesta schreef:U kunt telefonisch contact opnemen met het Juridisch Loket (0900 8020 10cent per minuut). Die kunnen u het beste adviseren als u gerechtelijke stappen moet gaan nemen, maar ook wat u nu nog eventueel zou kunnen doen zonder gerechtelijke stappen. Dat is de 10cent per minuut echt waard!
Verder zitten daar lang niet altijd de beste adviseurs leert de ervaring
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik
Het advies om iemand anders haar advies op te volgen is wel een waardevolle bijdrage?Boesta schreef:kokka schreef:Ik begrijp niet waarom mensen zoveel tijd en geld steken in goed trouwen, maar niet in goed scheiden. Dat is ,zeker als er kinderen in het spel zijn, heel belangrijk.
Ik begrijp niet wat uw reactie met de vraag van TS te maken heeft. Het is fijn dat alles bij u zo goed is gegaan. TS vraagt advies omdat ze van de partij die zij in de arm genomen hebben om hen bij te staan bij het scheiden niets meer hoort na de 1e betaling...
@lvdl87, Heel vervelend voor u. Ik hoop dat het betaalde bedrag niet al te hoog is. Het advies van mr. Monique Doomernik "Uw Jurist" lijkt mij een goed advies. Al wil ik het volgende toevoegen. U kunt telefonisch contact opnemen met het Juridisch Loket (0900 8020 10cent per minuut). Die kunnen u het beste adviseren als u gerechtelijke stappen moet gaan nemen, maar ook wat u nu nog eventueel zou kunnen doen zonder gerechtelijke stappen. Dat is de 10cent per minuut echt waard!
Succes!
Edit: spelling correctie.
Ik deel de ervaring van Uw Jurist mbt het Juridisch Loket. Al die "loketten" die er tegenwoordig zijn, zijn niet bepaald de beste op de markt. De kans dat je een stagiair tegenover je hebt, is levensgroot. Dat is niet erg, iedereen moet het vak leren, maar als je je problemen met het ene loket op wilt lossen door naar het volgende loket te gaan, zou ik er nog eens over nadenken.
+1Moneyman schreef:Ik deel de ervaring van Uw Jurist mbt het Juridisch Loket. Al die "loketten" die er tegenwoordig zijn, zijn niet bepaald de beste op de markt. De kans dat je een stagiair tegenover je hebt, is levensgroot. Dat is niet erg, iedereen moet het vak leren, maar als je je problemen met het ene loket op wilt lossen door naar het volgende loket te gaan, zou ik er nog eens over nadenken.