| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Proefpakket vitaminen
-
Peter-Martijn
Proefpakket vitaminen
Enige tijd geleden heb ik accoord gegeven om een bedrag af te schrijven voor een proefpakket vitaminen van de firma Dutch Pharma die mij benaderde via het internet. Nu blijven zij uitgebreide pakketten sturen voor een fors bedrag ondanks e-mails waarin ik aangeef hier niet van gediend te zijn en dit graag wil oplossen. Na telefonisch contact blijkt dat zij helemaal niets willen oplossen en erv wordt gezegd dat ik vastzit aan en contract voor een half jaar. Ik heb de pakketten ongeopend bewaard en wil deze graag retourneren en het geld terug, ook dat lijkt geen oplossing.
Wat nu te doen?
Gr,
Peter-Martijn
Wat nu te doen?
Gr,
Peter-Martijn
-
Guardian72
Re: Proefpakket vitaminen
benaderde via internet?
Hoe dan?
Dan, wat voor accoord heb je gegeven? Alleen een proefpakket?
Zat daar een brief bij met instructies etc?
Want kans is groot dat je iets had moeten doen om het te stoppen / op te zeggen.
Dan : http://www.dutchpharma.nl/voorwaarden.asp
Ze gaan er van uit dat je de voorwaarden kent als je besteld. Ik weet niet of dit 100% legaal is.
Ik vermoed dat je te laat bent geweest.
Actieplan:
- direct een brief sturen dat je opzegt per direct.
- betalen van geleverde zendingen - het lijkt erop dat je er aan vast zit. (als ik het fout heb, is er vast wel een deelnemer die mij kan corrigeren
)
Voor alle zekerheid - overweg de opzegging aangetekend te verzenden (bewijs).
Wat ik vreemd vind is dat je via internet je kan aanmelden, maar niet afmelden. Beetje onlogisch en oneerlijk.
Hoe dan?
Dan, wat voor accoord heb je gegeven? Alleen een proefpakket?
Zat daar een brief bij met instructies etc?
Want kans is groot dat je iets had moeten doen om het te stoppen / op te zeggen.
Dan : http://www.dutchpharma.nl/voorwaarden.asp
Ze gaan er van uit dat je de voorwaarden kent als je besteld. Ik weet niet of dit 100% legaal is.
ook bij een andere uiting van ze, hier: http://clicks.mds-onlinemedia.nl/dutchpharma.html staat dat je actie moet ondernemen om het op te zeggen.2. Procedures, regels en rechten
2.1 Probeerpakket
De toezending van het probeerpakket voor één maand is vrijblijvend. U krijgt daarmee ruim de tijd om onze producten te testen en u te overtuigen van hun kwaliteit. Wilt u daarna geen vervolgzendingen meer ontvangen ? Stuur dan uiterlijk binnen 3 weken na ontvangst van uw probeerpakket (zie postdatum pakket) schriftelijk een voldoende gefrankeerd annuleerverzoek aan: Dutch Pharma, Postbus 4968, 4803 EZ Breda of stuur uw verzoek per e-mail naar [email protected]
Ik vermoed dat je te laat bent geweest.
Actieplan:
- direct een brief sturen dat je opzegt per direct.
- betalen van geleverde zendingen - het lijkt erop dat je er aan vast zit. (als ik het fout heb, is er vast wel een deelnemer die mij kan corrigeren
Voor alle zekerheid - overweg de opzegging aangetekend te verzenden (bewijs).
Wat ik vreemd vind is dat je via internet je kan aanmelden, maar niet afmelden. Beetje onlogisch en oneerlijk.