LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Recht op korting

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
rd77

Recht op korting

Ongelezen bericht door rd77 »

Goedemiddag,

Even het volgende in juli 2007 hebben wij diverse raambekleding (shutters en jaloezien) besteld (deze zijn ook in juli ingemeten). Deze zouden geleverd worden eind september, begin oktober. Na een hoop gedoe (douane volgens de leverancier) is men uiteindelijk in de derde week Oktober voor de eerste maal gekomen met alleen de shutters. Deze bleken op dat moment niet te monteren doordat er verkeerd was ingemeten. Na veel bel verkeer zijn uiteindelijk in de laatste week van november de jaloezien geplaatst en is men komen kijken hoe de shutters alsnog te plaatsen zijn. Hiervoor moesten blijkbaar weer latten besteld worden die een levertijd hebben van enkele maanden. Het is nu half januari en ik zit nogsteeds zonder shutters.

Ik ben nu echt van mening dat ik niet meer de volle mep ga betalen maar recht heb op een redelijke korting voor alle vertraging die we inmiddels hebben gehad en een huis waar nogsteeds vuilniszakken dienst doen als gordijn.

Wat denken jullie dat ik het best kan eisen van de leverende partij ?

En kan ik eventueel dreigen met contractbreuk wegens wanprestatie ?

Groeten,

rd77

JW13

Re: Recht op korting

Ongelezen bericht door JW13 »

Hoe is dit uiteindelijk afgelopen en waar heb je de shutters gekocht?
Wij zijn momenteel druk bezig met shutters uit te zoeken, maar er zit nogal wat verschil in prijs overal.
Tussen de goedkoopste en duurste offerte zit 2250 euro, behoorlijk bedrag dus...
Wellicht dat je nog wat tips voor ons hebt?

Gesloten