| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] reparatie van meer dan 5 maanden; nog niet klaar
-
Ronald1956
reparatie van meer dan 5 maanden; nog niet klaar
betreft 4 jaar oude Cambridge audio 540R-V2 receiver (nieuwprijs 2007: 745 euro); 13-12-2011 aangeleverd bij winkelier omdat hij het niet meer deed. na 1,5 maand geinformeerd: nog bij reparateur. Na 2 maanden: bij importeur. Na 5 maanden (medio mei 2012): reparatie afgeblazen omdat het te duur zou zijn (ruim 500 euro); aanbod nieuwe receiver Marantz voor speciale prijs van 350 euro. Intussen importeur gebeld: apparaat staat daar; binnengekomen eind februari 2012 en er was in apparaat "gerommeld" (quote importeur). Geen contact gehad met winkelier, was niet mogelijk zeggen ze. Doen aanbod voor nieuw apparaat Cambridge audio voor 490 euro. Winkelier bestrijdt hun versie; juist wel contact gehad over reparatie. Ik heb dus geen idee wat er mis was met mijn apparaat en ik moet genoegen nemen met een van de twee aanbiedingen. Wat kan ik hieraan doen?
Re: reparatie van meer dan 5 maanden; nog niet klaar
1 van de 2 aanbiedingen pakken en klaar zijn met het geneuzel en naar de toekomst kijken, of doorgaan en (meer) extra geld erin en meer ergernis. Zou voor mij een makkelijke keuze zijn.