| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] salaris opgeschort
salaris opgeschort
Ik heb een probleem. Door langdurig ziek zijn, is mijn salaris opgeschort. Ik was al 2 maanden thuis met allerlei lichamelijke klachten, maar er is nu uitgekomen dat het psychische klachten zijn. Ik ben bij psyq geweest en daar zijn we tot de ontdekking gekomen dat ik aan allerlei stoornissen lijd. Dit is al een paar jaar aan de gang, maar het word steeds erger. Nu wil ik er echt wat aan gaan doen, want ik kan zo niet verder. Ik ben niet in staat om te werken door al mijn klachten. Ik ben op gesprek geweest bij een bedrijfsarts, die zag mij voor het eerst, heeft het alleen maar over mijn schuldsanering gehad (daar zit ik nu 2 jaar in) en hij vind dat ik gewoon weer kan gaan werken. Ben het er echt niet mee eens, die man kent mij niet eens. Ik had mijn vriendin meegenomen omdat ik niet alleen over straat durf. Mijn manager wil niet met mij praten en heeft ons telefonisch gesprek gewoon weggedrukt. Ik heb een aangetekende brief gekregen met de mededeling dat mijn geld word opgeschort. Ik heb een second opinium aangevraagt bij het uwv. Ik heb echt het gevoel dat ik niet serieus genomen word, er word niet naar mij geluisterd, terwijl ik er alles aan doe om weer beter te worden. Heb valium, anti depressiva, kan de hele dag wel slapen, kan de dagen niet meer aan. Ook voor dat ik die medicijnen slikte. Het is mij allemaal te veel geworden. En dan word ook mijn salaris nog stopgezet, waardoor ik nog meer in de problemen kom met de schuldsanering. Wat moet ik nou doen? Ik weet het niet meer. Heb allerlei afspraken bij psyq, neuroloog noem maar op. Ik kan niet meer. En dan ook nog zo behandeld worden op mijn werk. Ik heb gezegt dat ik het weer wilde proberen om te gaan werken, maar de paniek sloeg toe en heb weer afgebeld. Ik heb dit liever ook niet, dat moeten ze toch begrijpen? Kan iemand mij aub advies geven? Oh en dan nog wat, zit al 2 jaar in de schuldsanering, en daar word verder ook niks aan gedaan. Heb geen last van schuldeisers, maar er word ook niks afbetaald, hoor nooit wat van mijn bewindvoerder. Ben ook bang om te bellen of schrijven, omdat ik bang ben voor slecht nieuws. Groetjes Aletta
Re: salaris opgeschort
ik kan je zeer aanraden om contact op te nemen met het juridisch loket (0900 - 8020). Je krijgt direct een jurist aan de lijn die je goed kan helpen en het is gratis (is onderdeel van het ministerie van justitie)
was voor mij destijds een enorme opluchting en ik kon echt weer verder
succes!
was voor mij destijds een enorme opluchting en ik kon echt weer verder
succes!
dat is een snelle reactie, harstikke bedankt. Ga gelijk alles op papier zetten en morgen bellen. Nogmaals bedankt, groetjes Aletta
zo te lezen ligt er heel veel op je bord. Ik herken het gevoel dat je zo graag wil dat iemand naar je luistert en dat je probleem serieus wordt genomen. Ik hoop dat je snel weer verder kunt. Laat je me weten hoe je gesprek met het Juridisch loket is verlopen? Inhoudelijk /persoonlijk gaat het me natuurlijk niet aan, maar ik wens je zo toe dat het voor jou een vergelijkbaar gevoel van opluchting geeft en dat je weer verder kan.
zet em op!
zet em op!
Hoi Plinie, ik heb idd gebeld vandaag, en werd serieus genomen. Dat lucht al op
Heb een aantal tips gekregen in de goede richting en het blijkt ook dat ik op de juiste manier handel. Ik laat het er niet bij zitten, want het is gewoon oneerlijk. Maar het geeft mij in ieder geval wel weer moed om er wat mee te doen, dankzij jou tip. Want er zijn echt dagen bij dat ik het niet meer weet. Waar moet je zijn, wie heeft er verstand van????? pfffff alleen daar word je al moe van. Dus ik hou vol!!!! Er zijn echt wel mensen die mij kunnen helpen gelukkig!!! Nou bedankt nogmaals, je hebt mij enorm geholpen. Als ik wat meer weet, hoor je het. Groetjes Aletta
Ik hoop dat je inmiddels al wat wijzer bent geworden.
Ik heb ook geen idee wat voor soort contract je bij je werkgever hebt maar ik weet wel dat ze niet zomaar je salaris mogen opschorten. Ik ben zelf in een juridische strijd verwikkeld met mijn werkgever. Ik heb een kort geding tegen hem gehad en die ook gewonnen. Maar winnen betekende in mijn geval nog steeds niet mijn achterstallige salaris betalen.
Hier wordt tot op heden nog steeds aan gewerkt. Het water staat me aan de lippen want ik heb al vanaf oktober 2008 geen inkomen meer. Het doet mijn gezondheid geen goed.
Je verhaal is voor mij herkenbaar.
Ik wens je enorm veel succes.
Ik heb ook geen idee wat voor soort contract je bij je werkgever hebt maar ik weet wel dat ze niet zomaar je salaris mogen opschorten. Ik ben zelf in een juridische strijd verwikkeld met mijn werkgever. Ik heb een kort geding tegen hem gehad en die ook gewonnen. Maar winnen betekende in mijn geval nog steeds niet mijn achterstallige salaris betalen.
Hier wordt tot op heden nog steeds aan gewerkt. Het water staat me aan de lippen want ik heb al vanaf oktober 2008 geen inkomen meer. Het doet mijn gezondheid geen goed.
Je verhaal is voor mij herkenbaar.
Ik wens je enorm veel succes.