| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Significante stijging ING Zakelijk betalingsverkeer
Significante stijging ING Zakelijk betalingsverkeer
Sinds begin 2017 zijn mijn (ZZP) ING bankkosten met circa 20-25% gestegen. Dit komt door de invoering van de post "Rekeninginformatie". Zijn daar meer ervaringen mee en is deze verhoging ook doorgevoerd bij andere banken?
Re: Significante stijging ING Zakelijk betalingsverkeer
Een beetje zelfstandig ondernemer kan dit ook zelf snel uitzoeken. Radar is overigens een consumentenforum en niet bedoelt voor zakelijke beslommeringen.Kelt schreef:.....en is deze verhoging ook doorgevoerd bij andere banken?
(1) Dat valt erg tegen, voor ZZP-ers zijn dergelijke bankzaken ook erg ondoorzichtelijk. Ik heb daar geen financiele afdeling voor.Brahms schreef:(1) Een beetje zelfstandig ondernemer kan dit ook zelf snel uitzoeken. (2) Radar is overigens een consumentenforum en niet bedoelt voor zakelijke beslommeringen.Kelt schreef:.....en is deze verhoging ook doorgevoerd bij andere banken?
(2) Mijn topic is goedgekeurd door de Radar redactie en, samen met de overige 1 miljoen Nederlandse ZZP-ers, consumeer ik dagelijks.
-
renewouters
De vraag gaat over een zakelijke rekening. Wij weten hoogstens een beetje van consumentenrecht, maar voor zakelijke vragen moet je echt elders zijn.Kelt schreef:(1) Dat valt erg tegen, voor ZZP-ers zijn dergelijke bankzaken ook erg ondoorzichtelijk. Ik heb daar geen financiele afdeling voor.Brahms schreef:(1) Een beetje zelfstandig ondernemer kan dit ook zelf snel uitzoeken. (2) Radar is overigens een consumentenforum en niet bedoelt voor zakelijke beslommeringen.Kelt schreef:.....en is deze verhoging ook doorgevoerd bij andere banken?
(2) Mijn topic is goedgekeurd door de Radar redactie en, samen met de overige 1 miljoen Nederlandse ZZP-ers, consumeer ik dagelijks.