LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Significante stijging ING Zakelijk betalingsverkeer

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Kelt

Significante stijging ING Zakelijk betalingsverkeer

Ongelezen bericht door Kelt »

Sinds begin 2017 zijn mijn (ZZP) ING bankkosten met circa 20-25% gestegen. Dit komt door de invoering van de post "Rekeninginformatie". Zijn daar meer ervaringen mee en is deze verhoging ook doorgevoerd bij andere banken?

Brahms

Re: Significante stijging ING Zakelijk betalingsverkeer

Ongelezen bericht door Brahms »

Kelt schreef:.....en is deze verhoging ook doorgevoerd bij andere banken?
Een beetje zelfstandig ondernemer kan dit ook zelf snel uitzoeken. Radar is overigens een consumentenforum en niet bedoelt voor zakelijke beslommeringen.

Kelt

Ongelezen bericht door Kelt »

Brahms schreef:
(1) Een beetje zelfstandig ondernemer kan dit ook zelf snel uitzoeken. (2) Radar is overigens een consumentenforum en niet bedoelt voor zakelijke beslommeringen.
(1) Dat valt erg tegen, voor ZZP-ers zijn dergelijke bankzaken ook erg ondoorzichtelijk. Ik heb daar geen financiele afdeling voor.

(2) Mijn topic is goedgekeurd door de Radar redactie en, samen met de overige 1 miljoen Nederlandse ZZP-ers, consumeer ik dagelijks.

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

Kelt schreef:
Brahms schreef:
(1) Een beetje zelfstandig ondernemer kan dit ook zelf snel uitzoeken. (2) Radar is overigens een consumentenforum en niet bedoelt voor zakelijke beslommeringen.
(1) Dat valt erg tegen, voor ZZP-ers zijn dergelijke bankzaken ook erg ondoorzichtelijk. Ik heb daar geen financiele afdeling voor.

(2) Mijn topic is goedgekeurd door de Radar redactie en, samen met de overige 1 miljoen Nederlandse ZZP-ers, consumeer ik dagelijks.
De vraag gaat over een zakelijke rekening. Wij weten hoogstens een beetje van consumentenrecht, maar voor zakelijke vragen moet je echt elders zijn.

Gesloten