| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] sport oriëntatie
sport oriëntatie
Ik moet nu voor Havo 5 sport oriëntatie doen, wat best raar is als je al gewoon goed sport, meerdere mensen vinden dit niet nodig omdat ze niet van plan zijn om op een sport te gaan waar wij uit kunnen kiezen, zoals zumba, yoga en wand klimmen, dit zijn nou niet echt de sporten waar ik heel veel zin in heb maar oké.
Alleen wat ik echt raar vind is dat we VERPLICHT moeten sporten en daarbij de kosten zelf moeten betalen wat in totaal ongeveer 35.- is, en dit geld kan ik toch beter besteden dan aan 9 sport lessen,
Mijn vraag is dus, Mag school mij verplicht stellen om dit bedrag zelf te betalen?
Alleen wat ik echt raar vind is dat we VERPLICHT moeten sporten en daarbij de kosten zelf moeten betalen wat in totaal ongeveer 35.- is, en dit geld kan ik toch beter besteden dan aan 9 sport lessen,
Mijn vraag is dus, Mag school mij verplicht stellen om dit bedrag zelf te betalen?
Re: sport oriëntatie
Waarom niet?? Sporten is gezond en je hebt je aan de regels van je school te houden.Mijn vraag is dus, Mag school mij verplicht stellen om dit bedrag zelf te betalen?
Re: sport oriëntatie
Waarom niet?Waarom niet?? Sporten is gezond en je hebt je aan de regels van je school te houden.
Nou omdat ik al 2 sporten beoefen, en daarbij voor Engels, Nederland of wiskunde hoef ik toch ook niet extra te betalen, dit hoort niet je moet aan het begin van het jaar betalen en niet extra voor elk vak