In maart jl is onze reis geannuleerd bij Tix.nl/Transavia . Ik krijg nu de voucher uitbetaald, minus de betaalde stoelreserveringen (€152,88) en administratiekosten (€55,-)...
Klopt dit wel? Immers, het retourbedrag (€445,16) dekt nou niet bepaald de waarde van de door mij betaalde ticketkosten (€751,88)...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Uitbetaling voucher zonder stoelreservering en administratie?
Re: Uitbetaling voucher zonder stoelreservering en administratie?
Wie heeft geannuleerd? Is de vlucht wel uitgevoerd, of is de vlucht geannuleerd? Dat maakt volgens consuwijzer wel uit:
https://www.consuwijzer.nl/coronacrisis ... ronacrisis
Als de tickets geannuleerd zijn door de maatschappij, dan heeft u recht op vergoeding van alle kosten. Als de tickets door u geannuleerd zijn, maar de vlucht is bijvoorbeeld gewoon uitgevoerd, dan gelden andere voorwaarden.
Re: Uitbetaling voucher zonder stoelreservering en administratie?
als zij hebben geannuleerd heeft u recht op de totale reissom, dus incluis de door jouw genoemde afgetrokken kosten....
eis dit schriftelijk op....
eis dit schriftelijk op....