LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vals beschuldigd van Misbruik

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
vanholst81

vals beschuldigd van Misbruik

Ongelezen bericht door vanholst81 »

Goededag,

ik zit met een flinke knoop in mn maag. Ik zal even kort uitleg geven. Ik zelf (moeder van 3 kinderen) wordt door mn schoonzusje beschuldigd van misbruik. ik zou mn kinderen laten misbruiken door een zwager van ons :shock: :shock:

Vorig jaar zomer moesten haar 2 kinderen van jeugdzorg uit huis geplaatst worden omdat zij en toen haar vrienn een gevaar vormde. hij zat aan de drugs en had losse handjes. Mijn man en ik hebben toen 3 weken in de zomer vakantie haar kids opgevangen. jeugdzorg besloot later dat ze weer terug konden. Omdat ik van haar nog geld krijg gaat ze nu ineens met allerlei beschuldigen gooien. Ik heb haar kids mishandeld,ik misbruik mn eigen kids... ik vind het nogal wat, buiten het feit dat er geen bewijs is makr ik me toch zorgen. mijn gezin en dat van mn zwager kan helemaal kapot gaan als ze dit naar buiten brengt. de politie en jeugdzorg zijn bekend met deze "probleem"dame. Kan ik iets tegen haar beginnen? ik wil haar graag een stapje voor zijn, ik pik dit soort uitspraken niet.

ik hoor graag van u,

groetjes

F.van Holten

Re: vals beschuldigd van Misbruik

Ongelezen bericht door F.van Holten »

Een verhaal waar instantie's voor zijn, en niet een forum van welke aard ook.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Zeer zeker aangifte gaan doen voor valse beschuldiging.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

vanholst81 schreef:Goededag,

ik zit met een flinke knoop in mn maag. Ik zal even kort uitleg geven. Ik zelf (moeder van 3 kinderen) wordt door mn schoonzusje beschuldigd van misbruik. ik zou mn kinderen laten misbruiken door een zwager van ons :shock: :shock:

Vorig jaar zomer moesten haar 2 kinderen van jeugdzorg uit huis geplaatst worden omdat zij en toen haar vrienn een gevaar vormde. hij zat aan de drugs en had losse handjes. Mijn man en ik hebben toen 3 weken in de zomer vakantie haar kids opgevangen. jeugdzorg besloot later dat ze weer terug konden. Omdat ik van haar nog geld krijg gaat ze nu ineens met allerlei beschuldigen gooien. Ik heb haar kids mishandeld,ik misbruik mn eigen kids... ik vind het nogal wat, buiten het feit dat er geen bewijs is makr ik me toch zorgen. mijn gezin en dat van mn zwager kan helemaal kapot gaan als ze dit naar buiten brengt. de politie en jeugdzorg zijn bekend met deze "probleem"dame. Kan ik iets tegen haar beginnen? ik wil haar graag een stapje voor zijn, ik pik dit soort uitspraken niet.

ik hoor graag van u,

groetjes
Meteen melden bij jeugdzorg, gevolgd door een aangifte bij de politie wegens smaad/laster oid. Verder alle contacten vermijden voor zover praktisch mogelijk, en indien nodig, altijd zorgen dat er 1 of 2 getuigen bij een gesprek aanwezig zijn.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

F.van Holten schreef:Een verhaal waar instantie's voor zijn, en niet een forum van welke aard ook.
Als het een serieuze vraag betreft: wat is er op tegen dat van Holst81 hier advies vraagt. De TS krijgt nog geld van schoonzuster (3 weken zomervakantie) en nu wordt ze kennelijk van misbruik beschuldigd. Ook misbruik van eigen kinderen. Een mens in nood maakt rare bokkensprongen. Kan een echt verhaal zijn, dus aangifte doen, kan niet waar zijn, dus geen aangifte. Weten wij toch niet?

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

TS, lees deze berichten, misschien vind je een aanknopingspunt, wat te doen.
Succes

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=40629

eleven

snuffel1 schreef:Zolang uw schoonzus geen aangifte o.i.d. doet kunt u het beter laten rusten, vaak doven die verhalen vanzelf uit. Uw schoonzus wil of kan u niet betalen en verzint allerlei verhalen om maar onder de betaling uit te komen, als u aangifte van laster danwel smaad gaat doen voedt u haar alleen maar met als gevolg een boel ellende die enkel maar verliezers kent.

Als TS van misbruik beschuldigt wordt, dan moet je zoiets niet in de doofpot steken, om het te laten rusten.
Wie weet hoe hoeveel mensen in de omgeving van TS deze beschuldiging al weten.
Hier gaat het niet om onbetaalde rekeningen, maar beschuldiging wegens misbruik, en dit is strafbaar.

vanholst81

Ja dat denken wij dus ook! De beschuldigingen gaan echt nergens om. Maar ben ook bang als dit naar buiten komt de hele familie op zn kop staat. Gelukkig weet ik dat ze wel aan onze kant staan, maar toch... de verhalen komen toch wel naar buiten en wil onze kids wel gewoon naar school kunnen brengen. Het is allemaal heel dubbel. Ze staat zelf nog onder toezicht van jeugdzorg, kan altijd de contact persoon informeren over deze beschuldigingen.

eleven

vanholst81 schreef:Ja dat denken wij dus ook! De beschuldigingen gaan echt nergens om. Maar ben ook bang als dit naar buiten komt de hele familie op zn kop staat. Gelukkig weet ik dat ze wel aan onze kant staan, maar toch... de verhalen komen toch wel naar buiten en wil onze kids wel gewoon naar school kunnen brengen. Het is allemaal heel dubbel. Ze staat zelf nog onder toezicht van jeugdzorg, kan altijd de contact persoon informeren over deze beschuldigingen.
Da heb je toch een aanspreekpunt.
Deze contactpersoon mag het niet verspreiden, dus vraag om advies!

vanholst81

Bedankt.

Ik ga morgen er meteen achteraan. Ik laat ff weten hoe het is afgelopen.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik zou inderdaad ook beginnen bij die contactpersoon. Misschien dat die kan bemiddelen of iets anders, en kan het brandje op die manier snel geblust worden.

Of andere actie wijsheid is weet ik niet. Vuur moet je met het juiste blusmiddel bestrijden, anders heb je kans dat de vlammen alle kanten opspetteren, met alle gevolgen van dien. Met praatjes is het niet veel anders. Alleen, wat is het juiste blusmiddel...

Gesloten