LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verdwenen topic

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Leo The Emperor

verdwenen topic

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Is het topic over garantie met betrekking de barst in een Sony televisie nu verdwenen, of zoek ik gewoon niet goed genoeg ?

Lijkt me toch bij uitstek een consumententopic

trail46

Re: verdwenen topic

Ongelezen bericht door trail46 »

Ik ben het ook kwijt. Dat kon wel eens als oorzaak hebben dat de verkopende partij wel wil schikken mits TS zijn stukjes verwijderd. Trouwens, er verdwijnen meer topics en vele losse reacties zonder enige verdere uitleg. Hoeft voor mij ook niet ( meer), dit forum heeft zijn beste tijd gehad naar mijn smaak.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Leo The Emperor schreef:Is het topic over garantie met betrekking de barst in een Sony televisie nu verdwenen, of zoek ik gewoon niet goed genoeg ?

Nope, ik zie hem ook niet meer. Misschien zoals gezegd schikken, of ts herinnerde zich opeens weer de oorzaak van de schade. Meen me te herinneren dat er een mooie ster in de hoek zat.

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

berndv schreef:
Leo The Emperor schreef:Is het topic over garantie met betrekking de barst in een Sony televisie nu verdwenen, of zoek ik gewoon niet goed genoeg ?

Nope, ik zie hem ook niet meer. Misschien zoals gezegd schikken, of ts herinnerde zich opeens weer de oorzaak van de schade. Meen me te herinneren dat er een mooie ster in de hoek zat.
Bergrijp ik , maar gebarsten schermen bij Telefoons en Televisies komen vaker voor en hebben dus wel enig voorlichtend nut op dit forum

Gesloten