LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Viagogo

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Steef10

Viagogo

Ongelezen bericht door Steef10 »

Betreft: Viagogo

Wie kan me aan contact informatie helpen over het ticket bedrijf Viagogo? Ik heb voor een concert kaartjes besteld en betaald, maar heb nog niets van hen vernomen. Inloggen met gebruikers account geeft in mijn geval ook geen mogelijkheid.

arvandongen

Re: Viagogo

Ongelezen bericht door arvandongen »

Er zijn meerdere topics over dit bedrijf.

Je zou kunnen kijken naar de bijdragen en persoonlijke berichten sturen naar degenen die zeggen in contact gestaan te hebben.
Je kan ook de inschrijving bij de kamer van koophandel kunnen opvragen. Dat kan online en kost slechts een paar Euro's.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Kaartjes schijnen pas een dag of wat voor het evenement verzonden te worden.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Of niet.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Mag ik vragen waarom u juist daar besteld hebt? Buiten dat dit niet een officieel verkooppunt is liggen de prijzen een stuk hoger als u straks op een ticket krijgt te zien. En dan nog is het de vraag of u met dat ticket kan binnenkomen.
Geen wonder dat er geen contactgegevens online staan, ze zullen plat gebeld worden door ontevreden klanten.
U kunt hier uw gegevens achterlaten: https://www.viagogo.nl/secure/loginregi ... otpassword en deze aanklikken:’Ik ben mijn geregistreerde e-mailadres vergeten’.
En dan maar hopen dat ze willen reageren.

Steef10

Ongelezen bericht door Steef10 »

Vandaag heeft de Fifa een actie opgestart tegen Viagogo in relatie tot de verkoop van illegale kaartjes voor het voetbal toernooi in Rusland.
Fifa files criminal complaint against ticket site Viagogo
Football governing body acts as part of crackdown on unauthorised World Cup sales.

Het zou geweldig zijn als er vanuit ons land ook een dergelijk initiatief zou kunnen komen. De brief vanuit het Kabinet, blijft al veel te lang uit.
Zou RADAR hier wellicht een idee voor hebben?

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker »

De Fifa heeft natuurlijk direct iets met die kaartjes te doen. Maar de regering? Kunnen beter de artiesten kaarten die doorverkocht zijn weigeren, dan stopt het vanzelf.

Riaruit

Ongelezen bericht door Riaruit »

Via gogo zou gestorneerd mogen worden bij credit maatschappij.
Voorkomt veel ellende.
Ik heb kaartjes voor andre kuipers besteld, 105 euro de stuk, vond het al duur, maar dacht zal het wel waard zijn,
Ik moest in totaal 284 euro betalen, dacht fout fout, gelijk bank gebeld, maar zij konden niets doen.
Weer terug naar site, kon ze verkopen, binneb 2 min. Bericht.
Adressticker en kaartjes gedownload, ik zag op tickets andere naam staan en 46 euro per kaart.
Ik zal 207 terugkrijgen. Maar pas na 3 nov als evenment is geweest.
Er is nu zelfs 291 euro afgeschreven, iets waar ik geen toestemming voor heb gegeven.
Ik kan nu een betwisting starten, dan zoekt bank contact met via gogo.
Zelf kun je geen contact maken, in 15 min dus 83 euro aan gebakken lucht kwijt.
Voel me vogelvrij voor deze organisatie.

Gesloten