| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wasdroger heeft problemen, winkel is failliet
Wasdroger heeft problemen, winkel is failliet
Wij hadden een droger van AEG gekocht bij maxwell maar helaas is die failliet verklaard. We hadden die een jaar toen begonnen de problemen na zoveel bezoekjes van elektrolux kregen we een nieuwe omdat deze niet meer te repareren was. Nu zijn we alweer een jaar verder en de problemen komen nu weer terug. Maar nu kregen we veel last van stof in de droger en in de kleren we hebben ook een stof explosie gehad. We vonden overal stof. Weer een monteur gekomen maar nu was het onze eigenschuld. Lag aan onze was terwijl we de problemen ook al bij het vorige machine hadden. Daarna nog telefonische contact gehad daar werd ik helemaal asociaal behandeld moest me niet aanstellen en het lag echt aan onze was. Daarna heb ik alles gemaild wat wij hebben meegemaakt en dat wij als klant zo niet behandeld wilde worden. Maar hier heb ik nog geen reactie op gekregen. Hoop nog wel op een reactie maar heb er een HARD HOOFD in. Door deze ellende hoop ik op een passende schadevergoeding.
Re: Wasdroger heeft problemen, winkel is failliet
Als ik onderstaand topic lees, is Maxwell niet failliet en kan je dus bij diens opvolger EP terecht voor garantie.Claassen schreef:Wij hadden een droger van AEG gekocht bij maxwell maar helaas is die failliet verklaard. We hadden die een jaar toen begonnen de problemen na zoveel bezoekjes van elektrolux kregen we een nieuwe omdat deze niet meer te repareren was. Nu zijn we alweer een jaar verder en de problemen komen nu weer terug. Maar nu kregen we veel last van stof in de droger en in de kleren we hebben ook een stof explosie gehad. We vonden overal stof. Weer een monteur gekomen maar nu was het onze eigenschuld. Lag aan onze was terwijl we de problemen ook al bij het vorige machine hadden. Daarna nog telefonische contact gehad daar werd ik helemaal asociaal behandeld moest me niet aanstellen en het lag echt aan onze was. Daarna heb ik alles gemaild wat wij hebben meegemaakt en dat wij als klant zo niet behandeld wilde worden. Maar hier heb ik nog geen reactie op gekregen. Hoop nog wel op een reactie maar heb er een HARD HOOFD in. Door deze ellende hoop ik op een passende schadevergoeding.
viewtopic.php?f=55&t=178329
-
stofzuigertje
Re: Wasdroger heeft problemen, winkel is failliet
Naast regelmatig filters reinigen is bepaalde stof soorten niet geschikt voor een droger.
Beter is deze energie vreters niet meer te kopen en op tenminste 1400 toeren centrifugeren.
Eventueel nog 2e keer centrifugeren en ophalen in lege slaapkamer die overdag toch leeg staat.
Voor ik naar bed kan moet ik dus eerst elke avond de waslijn leeg halen en kasten vullen!
Met raam open droogde het prima en vogelpoep vrij en niet bevroren door koude...
Ja, hergebruik van uren slaapkamer en gelijk voldoende geventileerd, goedkoper dan welke droger dan ook!
Beter is deze energie vreters niet meer te kopen en op tenminste 1400 toeren centrifugeren.
Eventueel nog 2e keer centrifugeren en ophalen in lege slaapkamer die overdag toch leeg staat.
Voor ik naar bed kan moet ik dus eerst elke avond de waslijn leeg halen en kasten vullen!
Met raam open droogde het prima en vogelpoep vrij en niet bevroren door koude...
Ja, hergebruik van uren slaapkamer en gelijk voldoende geventileerd, goedkoper dan welke droger dan ook!