| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waterschade vóór sleuteloverdracht
-
witte angora
Re: Waterschade vóór sleuteloverdracht
Waarbij hij dus niets bij hoeft te betalen, maar wel de restwaarde van die Fiat Panda nog eens in zijn zak kan steken als hij het ding weet te verpatsen.marcel75 schreef:Kokka,
Ik heb het idee dat TS wel eens een 4e-hands Fiat Panda van 8 jaar oud heeft gekocht en vanwege een vochtplekje op de hoedenplank als gevolg van ingewaaide sneeuw bij het inladen van de boodschappen en het vervolgens heel normaal vond om een nieuwe Mercedes S-klasse geleverd te krijgen voor de prijs van de Fiat Panda.
-
Jayess0201
OK, dit begint wel erg onaardig te worden.
Meneer gaf aan dat zijn vloer €2000,- heeft gekost bij Carpetright. Wij hebben Carpetright gebeld en die gaf aan dat diezelfde laminaat inderdaad €2000,- heeft gekost, maar alleen voor de planken. In totaal kwamen ze uit op een bedrag van €4250,- inclusief ondervloer, plinten en het leggen. Op het laminaat die meneer had uitgekozen was een garantie van 15 jaar.
Ik weet niet zeker of jullie mijn situatie begrijpen. Ik heb voor dat appartement gekozen omdat er weinig moest gebeuren. Het zag er netjes uit met een mooie keuken en nette vloer. Ik ben zelf niet zo handig, dus ik vind het wel fijn als ik gelijk in kan trekken zonder te veel te moeten klussen. Na de koop blijkt dus dat de vloer toch wel vervangen moet worden. Als dat van tevoren duidelijk was geweest, dan had ik sowieso minder geboden (omdat ik rekening moet houden met een investering in een nieuwe vloer) of was ik op zoek gegaan naar een ander appartement.
Meneer gaf aan dat zijn vloer €2000,- heeft gekost bij Carpetright. Wij hebben Carpetright gebeld en die gaf aan dat diezelfde laminaat inderdaad €2000,- heeft gekost, maar alleen voor de planken. In totaal kwamen ze uit op een bedrag van €4250,- inclusief ondervloer, plinten en het leggen. Op het laminaat die meneer had uitgekozen was een garantie van 15 jaar.
Ik weet niet zeker of jullie mijn situatie begrijpen. Ik heb voor dat appartement gekozen omdat er weinig moest gebeuren. Het zag er netjes uit met een mooie keuken en nette vloer. Ik ben zelf niet zo handig, dus ik vind het wel fijn als ik gelijk in kan trekken zonder te veel te moeten klussen. Na de koop blijkt dus dat de vloer toch wel vervangen moet worden. Als dat van tevoren duidelijk was geweest, dan had ik sowieso minder geboden (omdat ik rekening moet houden met een investering in een nieuwe vloer) of was ik op zoek gegaan naar een ander appartement.
minder bieden wil nog niet zeggen dat je er dan ook minder voor betaald had. waar het om gaat is dat de vergoeding in verhouding moet staan tot de werkelijk geleden schade. en dan is 1000 euro heel redelijk. je kan het ook omdraaien naar de verkoper. geef hem 1000 en dan moet hij zorgen dat de vloer in orde komt.Jayess0201 schreef:OK, dit begint wel erg onaardig te worden.
misschien is hij wel handig genoeg om een laminaatvloer erin te leggen