LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Webbilling

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
marius80

Webbilling

Ongelezen bericht door marius80 »

Ik kwam er gister achter dat er 2 bedragen van 1 euro en 29,97. Hier staat een automatische incasso op. Ik vraag me af waarom zij zomaar bedragen mogen afschrijven zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven. Ik heb inmiddels gemailt naar Webbilling en laat de incasso blokkeren. Ik moet alleen wachten tot na het weekend want dan kan het pas weer. Iemand nog tips wat ik moet/kan doen?

Mvg

crazyme

Re: Webbilling

Ongelezen bericht door crazyme »

Bank of giro ?

(bij giro kan het een typefoutje zijn)

stofzuigertje

Re: Webbilling

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Via je eigen bank kun je dit terug halen en verdere betalingen ook laten blokkeren voor deze firma.

Zoek geen contact want als er niet betaald word zal de besteller wel reageren waar zijn product of dienst bleef.
Een tik fout en jou nummer invullen is voldoende helaas..
Dus fraude hoeft niet eens maar er zijn mensen die bewust foute nummers invullen omdat als iemand niet controleerde het gratis kreeg en dat gebeurde helaas steeds vaker.

Elders iemand die pas ruim 4 jaar later ontdekte dat iemand gratis de krant kreeg, dus die sukkel die hier loopt te klagen over die krant is zelf fout.
Als je maandelijks betaalde en ruim 4 jaar niet reageerde, kan je alleen jezelf verwijten dat het fout ging.

Controleer dus regelmatig je bank.

Gesloten