Goededag,
ik heb op een webshop op internet bij sanoma artikelen besteld, toen ik ging betalen stond alles op 0 euro, dit stond ook in de e-mail die ik gekregen heb.
dit heb ik ook uitgeprint dit heb ik dus ook zwart op wit.
nu zeggen ze ja fout in ons systeem en je moet dat en dat bedrag betalen.
klopt dit?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wel of niet betalen
Re: wel of niet betalen
Domme vraag,
echt, dommer ken ik ze niet!
Tuurlijk moet je de normale kosten betalen. Geen wet die jou in bescherming neemt om dit niet te betalen.
Alleen weer zo'n gedachte..... wat wordt de wereld toch steeds zieker!!!
echt, dommer ken ik ze niet!
Tuurlijk moet je de normale kosten betalen. Geen wet die jou in bescherming neemt om dit niet te betalen.
Alleen weer zo'n gedachte..... wat wordt de wereld toch steeds zieker!!!
Re: wel of niet betalen
Wanneer een artikel voor een bepaald bedrag wordt aangeboden, mag de klant er van uit gaan dat dit de juiste prijs is. De verkoper is gehouden het artkel voor die prijs te leveren, ook als die fout (lees: te laag) is.
ECHTER: als het voor iemand met een klein beetje gezond verstand in alle redelijkheid wel duidelijk moet zijn dat de prijs veel te laag is en dus echt niet kan kloppen, gaat die vlieger niet op. Me dunkt dat daar in dit geval sprake van is.
ECHTER: als het voor iemand met een klein beetje gezond verstand in alle redelijkheid wel duidelijk moet zijn dat de prijs veel te laag is en dus echt niet kan kloppen, gaat die vlieger niet op. Me dunkt dat daar in dit geval sprake van is.