Bed retourneren via outlet, kan ik dat?
Re: Bed retourneren via outlet, kan ik dat?
Het gaat nu iets te veel op de persoon NeoDutchio. Hij schreef aanvankelijk dat de winkel het product niet hoeft terug te nemen, en is daar -naar ik begrijp- op teruggekomen. Hij schrijft weliswaar nog steeds dat er geen retourrecht is bij aankopen in een fysieke winkel, maar volgens bedoeld hij dat er geen wettelijk retourrecht is bij aankopen in een fysieke winkel; een contractueel retourrecht is er in dit geval duidelijk wel.
Re: Bed retourneren via outlet, kan ik dat?
Als op de bon staat dat u mag retourneren binnen 8 dagen mag u het terugbrengen naar de winkel. Tenzij u er vanuit gaat dat ze het komen ophalen, dan begrijp ik dat ze daar 'nee' tegen zeggen. U had m.i. zelf eerst maten van bed en trappengat moeten afstemmen alvorens tot levering aan huis over te gaan.
-
- Berichten: 12785
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Bed retourneren via outlet, kan ik dat?
Zoals ik al zei geldt er in een fysieke winkel geen retourrecht en dat een verkoper zelf mag bepalen of hij iets retour wil nemen en tegen welke voorwaarden, daar is geen woord Chinees bij.
Beter Bed kiest wel voor het retour nemen van verkochte artikelen. Echter, ik krijg altijd een a4'tje als bon met alle gegevens er op. Er komt geen verdere informatie van TS wat er daadwerkelijk op de bon staat. Immers, en nogmaals, is het niet abnormaal dat een verkoper geen outlet terug wil hebben. Ketenbedrijven hebben hun zaakjes aardig op orde en ik kan mij niet voorstellen dat er nergens in de winkel informatie stond bij de outletartikelen (zoals hier wel) en TS enkel een kleine kassabon heeft meegekregen (wat ze hier niet eens hebben in het filiaal) waar niets op stond.
Op de bonnen die ik van Beter Bed heb staat op de achterkant gewoon alle voorwaarden, inclusief die van het retourneren.
Natuurlijk kan je uitgaan van de summiere informatie van TS, maar dan kijk ik liever naar de praktijk.
Beter Bed kiest wel voor het retour nemen van verkochte artikelen. Echter, ik krijg altijd een a4'tje als bon met alle gegevens er op. Er komt geen verdere informatie van TS wat er daadwerkelijk op de bon staat. Immers, en nogmaals, is het niet abnormaal dat een verkoper geen outlet terug wil hebben. Ketenbedrijven hebben hun zaakjes aardig op orde en ik kan mij niet voorstellen dat er nergens in de winkel informatie stond bij de outletartikelen (zoals hier wel) en TS enkel een kleine kassabon heeft meegekregen (wat ze hier niet eens hebben in het filiaal) waar niets op stond.
Op de bonnen die ik van Beter Bed heb staat op de achterkant gewoon alle voorwaarden, inclusief die van het retourneren.
Natuurlijk kan je uitgaan van de summiere informatie van TS, maar dan kijk ik liever naar de praktijk.
Re: Bed retourneren via outlet, kan ik dat?
De verkoper en koper mogen samen bepalen of de verkoper een product retour neemt en tegen welke voorwaarden.NeoDutchio schreef: ↑19 jan 2023 17:59Zoals ik al zei geldt er in een fysieke winkel geen retourrecht en dat een verkoper zelf mag bepalen of hij iets retour wil nemen en tegen welke voorwaarden, daar is geen woord Chinees bij.
Je bent dus aan het speculeren. Eventuele informatie in de winkel maakt geen onderdeel uit van de overeenkomst tussen de verkoper en TS.NeoDutchio schreef: ↑19 jan 2023 17:59Ketenbedrijven hebben hun zaakjes aardig op orde en ik kan mij niet voorstellen dat er nergens in de winkel informatie stond bij de outletartikelen (zoals hier wel) en TS enkel een kleine kassabon heeft meegekregen (wat ze hier niet eens hebben in het filiaal) waar niets op stond.
Je bent aan het theoretiseren.NeoDutchio schreef: ↑19 jan 2023 17:59Natuurlijk kan je uitgaan van de summiere informatie van TS, maar dan kijk ik liever naar de praktijk.
-
- Berichten: 12785
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Bed retourneren via outlet, kan ik dat?
Als er in de hoek van de outlet een bord staat dat outletartikelen niet geretourneerd mogen worden, dan is dat zeker onderdeel van de overeenkomst. Tenzij anders besproken word, maar nogmaals, het gaat om een ketenbedrijf, niet om een service gerichte zelfstandige ondernemer. In een keten worden geen persoonlijke afspraken gemaakt. Alles gaat zoals het in de computer door het hoofdkantoor verwerkt is.alfatrion schreef: ↑19 jan 2023 18:30Je bent dus aan het speculeren. Eventuele informatie in de winkel maakt geen onderdeel uit van de overeenkomst tussen de verkoper en TS.NeoDutchio schreef: ↑19 jan 2023 17:59Ketenbedrijven hebben hun zaakjes aardig op orde en ik kan mij niet voorstellen dat er nergens in de winkel informatie stond bij de outletartikelen (zoals hier wel) en TS enkel een kleine kassabon heeft meegekregen (wat ze hier niet eens hebben in het filiaal) waar niets op stond.
Als er achterop de bon aanvullende voorwaarden staan voor wat betreft retourneren, dan is dat ook onderdeel van de overeenkomst. Deze voorwaarden heeft iedereen achter op de bon staan, die staan namelijk al voorgedrukt op het papier. Dat is niet speculeren, dat zijn feiten.
Re: Bed retourneren via outlet, kan ik dat?
Zeker niet.NeoDutchio schreef: ↑19 jan 2023 18:57Als er in de hoek van de outlet een bord staat dat outletartikelen niet geretourneerd mogen worden, dan is dat zeker onderdeel van de overeenkomst.
Kun je uitleggen waarom je dat vindt?NeoDutchio schreef: ↑19 jan 2023 18:57Als er achterop de bon aanvullende voorwaarden staan voor wat betreft retourneren, dan is dat ook onderdeel van de overeenkomst.
Re: Bed retourneren via outlet, kan ik dat?
Ik mis nog steeds wat de winkel zei toen TS het bed kwam retourneren? Want telefonisch kan dat niet.
-
- Berichten: 12785
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Bed retourneren via outlet, kan ik dat?
Ik stop deze nutteloze discussie. U laat het nu voorkomen dat teksten in de winkel naast het product waarop een keuze gemaakt word tot aankoop geen onderdeel is en met uw laatste vraag laat u blijken dat enkel de tekst voorop de bon onderdeel zou zijn van de overeenkomst en niet de algemene voorwaarden die achterop staan.alfatrion schreef: ↑19 jan 2023 19:11Kun je uitleggen waarom je dat vindt?NeoDutchio schreef: ↑19 jan 2023 18:57Als er achterop de bon aanvullende voorwaarden staan voor wat betreft retourneren, dan is dat ook onderdeel van de overeenkomst.
Succes naar het vinden naar een verkoper die op 1 kant van de bon alle voorwaarden kan weergeven.
Re: Bed retourneren via outlet, kan ik dat?
Dat vat ik op als een negatief antwoord.NeoDutchio schreef: ↑19 jan 2023 20:05Ik stop deze nutteloze discussie.alfatrion schreef: ↑19 jan 2023 19:11Kun je uitleggen waarom je dat vindt?NeoDutchio schreef: ↑19 jan 2023 18:57Als er achterop de bon aanvullende voorwaarden staan voor wat betreft retourneren, dan is dat ook onderdeel van de overeenkomst.
De volgende regels zijn van toepassing. Als eerste, moet een tot een persoon gerichte verklaring om zijn werking te hebben ook die persoon hebben bereikt (art. 3:37 lid 3 BW). Dat er ergens in een hoek van de winkel een bord is te vinden betekent niet dat de verklaring die daarop staat ook de koper heeft bereikt. Dat geldt ook voor het dubbelzijdig printen. Als tweede, algemene voorwaarden moeten van toepassing worden verklaard op een overeenkomst (art. 6:231 BW). Het enkel hebben van algemene voorwaarden maakt nog niet dat die voorwaarden op een bepaalde overeenkomst van toepassing is. Als algemene voorwaarden niet van toepassing worden verklaard, dan zijn ze niet van toepassing. En tot slot, moeten algemene voorwaarden voor of tijdens het tot stand komen van de overeenkomst ter hand worden gesteld (art. 6:233 jo 6:234 BW). Wanneer aan deze regels niet wordt voldaan dan zijn ze hetzij niet van toepassing dan wel te vernietigen door de koper, ook niet als de verkoper roept, "ja, maar achter die paal had ik een tekst opgehangen" of "ja, maar ik heb op de achterkant van de factuur voorwaarden afgedrukt".NeoDutchio schreef: ↑19 jan 2023 20:05U laat het nu voorkomen dat teksten in de winkel naast het product waarop een keuze gemaakt word tot aankoop geen onderdeel is en met uw laatste vraag laat u blijken dat enkel de tekst voorop de bon onderdeel zou zijn van de overeenkomst en niet de algemene voorwaarden die achterop staan.
Succes naar het vinden naar een verkoper die op 1 kant van de bon alle voorwaarden kan weergeven.
Laatst gewijzigd door alfatrion op 19 jan 2023 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Bed retourneren via outlet, kan ik dat?
Heremetijd. Het gaat over een bed wat niet door het trapgat kan.
Misschien aan die kant het probleem oplossen?
Maar de Ts vindt het verder ook wel goed zo.
Misschien aan die kant het probleem oplossen?
Maar de Ts vindt het verder ook wel goed zo.
Re: Bed retourneren via outlet, kan ik dat?
Deze discussie is alleen nutteloos (wat ik overigens betwist, want ondanks dat jij je niet laat overtuigen is het voor TS wél relevant) omdat je de wettelijke realiteit met jouw mening verwart. Jouw statements zijn prima als jouw mening, maar juridisch simpelweg onjuist. TS is alleen heel wat meer geholpen met een correct antwoord op haar (overigens ook juridische) vraag, en veel minder met jouw onjuiste mening.NeoDutchio schreef: ↑19 jan 2023 20:05Ik stop deze nutteloze discussie. U laat het nu voorkomen dat teksten in de winkel naast het product waarop een keuze gemaakt word tot aankoop geen onderdeel is en met uw laatste vraag laat u blijken dat enkel de tekst voorop de bon onderdeel zou zijn van de overeenkomst en niet de algemene voorwaarden die achterop staan.
Succes naar het vinden naar een verkoper die op 1 kant van de bon alle voorwaarden kan weergeven.
J. Deltoer
vindt dit leuk
-
- Berichten: 12785
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Bed retourneren via outlet, kan ik dat?
Er zijn 2 opties mogelijk, er is een outlethoek in de winkel die omringt is met banners "outlet" en waar een bord bij staat met de voorwaarden. Het kan ook dat er willekeurig in de winkel een outlet artikel staat met daarbij het bord outlet met daarbij de voorwaarden. Ik mag niet op de man spelen, maar het zou wel helpen als u ook eens daadwerkelijk in een winkel komt en het met eigen ogen zou aanschouwen. Dat scheelt een hoop nutteloze zogenaamde juridische geneuzel wat mijlenver van de realiteit afstaat. Dus niets ergens afgelegen een bordje, naast de producten. Zoals ik dat ook al zei, maar u graag anders leest en verdraaid.alfatrion schreef: ↑19 jan 2023 20:30Als eerste, moet een tot een persoon gerichte verklaring om zijn werking te hebben ook die persoon hebben bereikt (art. 3:37 lid 3 BW). Dat er ergens in een hoek van de winkel een bord is te vinden betekent niet dat de verklaring die daarop staat ook de koper heeft bereikt.
En wanneer heeft de klant de tekst bereikt "retourneren binnen 8 dagen"? Met die drogreden vervalt die optie ook aangezien het achteraf gegeven word, zonder overleg en zonder uitleg. Een kassabon krijg je namelijk altijd pas na betaling, dus als de overeenkomst al tot stand gekomen is. Op de geprinte A4 bon staat netjes op de voorkant dat de algemene voorwaarden van toepassing zijn. In uw ogen is een kassabon met daarop welke tekst dan ook vernietigbaar als deze na betaling gegeven word.alfatrion schreef: ↑19 jan 2023 20:30Als tweede, algemene voorwaarden moeten van toepassing worden verklaard op een overeenkomst (art. 6:231 BW). Het enkel hebben van algemene voorwaarden maakt nog niet dat die voorwaarden op een bepaalde overeenkomst van toepassing is. Als algemene voorwaarden niet van toepassing worden verklaard, dan zijn ze niet van toepassing. En tot slot, moeten algemene voorwaarden voor of tijdens het tot stand komen van de overeenkomst ter hand worden gesteld (art. 6:233 jo 6:234 BW). Wanneer aan deze regels niet wordt voldaan dan zijn ze hetzij niet van toepassing dan wel te vernietigen door de koper, ook niet als de verkoper roept, "ja, maar achter die paal had ik een tekst opgehangen" of "ja, maar ik heb op de achterkant van de factuur voorwaarden afgedrukt".
Ook in dit geval klinkt de koude letter van de wet weer leuk, maar is totaal niet toepasbaar in de praktijk. Tenzij u graag voor elke aankoop in de winkel eerst aan een verkoper gaat vragen of u inzicht mag hebben in de algemene voorwaarden. Ze zien u al aankomen bij Gamma of Leen Bakker. O nee, niet naar vragen, dan is het altijd vernietigbaar.
En ook op de voorkant staat geen vermelding bij de supermarkt waar ik kom. Dus allemaal vernietigbaar. En toch steekt de praktijk heel anders in elkaar. Doen alle winkeliers het dan fout, of zou er meer aan de hand zijn?alfatrion schreef: ↑19 jan 2023 20:30Het lukt de lokale supermarkt hier niet om de voorwaarden op de achterkant van de bon af te drukken.NeoDutchio schreef: ↑19 jan 2023 20:05Succes naar het vinden naar een verkoper die op 1 kant van de bon alle voorwaarden kan weergeven.
Als u het zo graag zwart wit wilt hebben, dan kan het nog makkelijker. TS heeft voor het afsluiten van overeenkomst geen kennis genomen van de algemene voorwaarden en heeft voor het sluiten van de overeenkomst niets gezien of gehoord. Er is niets afgesproken, enkel dat TS het bed wilde hebben tegen de getoonde prijs. Wellicht nog de vraag of het bezorgd kan worden of dat het even kan blijven staat totdat TS vervoer geregeld heeft, maar meer valt er niet te bespreken. Er is ook niet gevraagd naar de mogelijkheid om te retourneren, iets dat je apart zou moeten afspreken. Nogmaals, geen algemene voorwaarden, die zijn dus niet van toepassing. Blijft over de wet en die zegt koop is koop. Dat er achteraf iets op een bon gezet word wat pas NA de koop gegeven en gezien word is ook niet geldig. Theorie.
Praktijk is dat er duidelijk aangegeven staat in de winkel welke artikelen onder de outlet vallen en op de prijskaart met kortingen tot 80% staat netjes beschreven dat deze artikelen niet retour kunnen. Vervolgens krijg je een kassabon met daarop nogmaals, op de achterkant, de uitleg dat outlet artikelen niet retour kunnen. En dat toch denken een manier te vinden om het bed terug te kunnen brengen? Wederom blijkt dat, als u een gat zou kunnen vinden, de wet niet aansluit op de praktijk en dat de consument alles mag negeren wat in mijn ogen nogal brutaal overkomt.
-
- Berichten: 12785
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Bed retourneren via outlet, kan ik dat?
Resume: TS koopt met een zeer grote korting een bed en krijgt voor aankoop te lezen dat dit bed niet terug kan. Na aanschaf staat er dat het onder bepaalde voorwaarden wel kan, waar outlet niet onder valt. Dit bed kan niet door het trapgat, wat nu? Inderdaad, daar wellicht een optie voor verzinnen of 2 forumleden inschakelen die uiteraard de schuld weer bij de ondernemer leggen en met eigen risico het juridische gevecht aan willen gaan. Lukt het zal er behoorlijk wat tijd verstreken zijn. Weegt die tijd op tegen het doorverkopen van het bed, een nieuw bed kopen of via een raam proberen het bed naar boven te krijgen? Lukt het niet zit TS nog steeds met een bed dat niet naar boven kan en hebben 2 forumleden kosten moeten maken. Aan TS de keuze.
Re: Bed retourneren via outlet, kan ik dat?
Staat dat echt allemaal in het (enige) bericht van de TS? Ik ziw het namelijk niet.NeoDutchio schreef: ↑19 jan 2023 21:30Resume: TS koopt met een zeer grote korting een bed en krijgt voor aankoop te lezen dat dit bed niet terug kan. Na aanschaf staat er dat het onder bepaalde voorwaarden wel kan, waar outlet niet onder valt. Dit bed kan niet door het trapgat, wat nu? (...)
Re: Bed retourneren via outlet, kan ik dat?
Je mag niet op de man spelen, doe dat dan ook niet Wat de situatie is in een willekeurige winkel doet niet ter zake.NeoDutchio schreef: ↑19 jan 2023 21:23Er zijn 2 opties mogelijk, er is een outlethoek in de winkel die omringt is met banners "outlet" en waar een bord bij staat met de voorwaarden. Het kan ook dat er willekeurig in de winkel een outlet artikel staat met daarbij het bord outlet met daarbij de voorwaarden. Ik mag niet op de man spelen, maar het zou wel helpen als u ook eens daadwerkelijk in een winkel komt en het met eigen ogen zou aanschouwen.
De praktijk is wat er gebeurt in de rechtbank. De verplichting om de algemene voorwaarden ter hand te stelling ligt bij de gebruiker van die algemene voorwaarden. De rechter wijst een vordering tot vernietiging van een of meerdere bedingen in de praktijk gewoon toe, als de gebruiker niet kan aantonen dat deze onderdeel van de overeenkomst uit maken én dat hij deze ter hand heeft gesteld aan de koper.NeoDutchio schreef: ↑19 jan 2023 21:23En wanneer heeft de klant de tekst bereikt "retourneren binnen 8 dagen"? Met die drogreden vervalt die optie ook aangezien het achteraf gegeven word, zonder overleg en zonder uitleg. Een kassabon krijg je namelijk altijd pas na betaling, dus als de overeenkomst al tot stand gekomen is. Op de geprinte A4 bon staat netjes op de voorkant dat de algemene voorwaarden van toepassing zijn. In uw ogen is een kassabon met daarop welke tekst dan ook vernietigbaar als deze na betaling gegeven word.
Ook in dit geval klinkt de koude letter van de wet weer leuk, maar is totaal niet toepasbaar in de praktijk. Tenzij u graag voor elke aankoop in de winkel eerst aan een verkoper gaat vragen of u inzicht mag hebben in de algemene voorwaarden. Ze zien u al aankomen bij Gamma of Leen Bakker. O nee, niet naar vragen, dan is het altijd vernietigbaar.
Het is ook goed om voor ogen te houden dat vernietigen een optie is van de wederpartij. De wederpartij hoeft het beding "retourneren binnen 8 dagen" dus niet te vernietigen.
Dat de koper kan retourneren is dan kennelijk apart na de koop afgesproken. Kun je uitleggen waarom jij vindt dat afspraken die partijen na de koop maken niet geldig zouden zijn?NeoDutchio schreef: ↑19 jan 2023 21:23Als u het zo graag zwart wit wilt hebben, dan kan het nog makkelijker. TS heeft voor het afsluiten van overeenkomst geen kennis genomen van de algemene voorwaarden en heeft voor het sluiten van de overeenkomst niets gezien of gehoord. Er is niets afgesproken, enkel dat TS het bed wilde hebben tegen de getoonde prijs. Wellicht nog de vraag of het bezorgd kan worden of dat het even kan blijven staat totdat TS vervoer geregeld heeft, maar meer valt er niet te bespreken. Er is ook niet gevraagd naar de mogelijkheid om te retourneren, iets dat je apart zou moeten afspreken. Nogmaals, geen algemene voorwaarden, die zijn dus niet van toepassing. Blijft over de wet en die zegt koop is koop. Dat er achteraf iets op een bon gezet word wat pas NA de koop gegeven en gezien word is ook niet geldig.
Laatst gewijzigd door alfatrion op 19 jan 2023 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 3426
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Bed retourneren via outlet, kan ik dat?
Als dat zo is, is daar ook niets mis mee. Een verkoper mag altijd extra voorwaarden in het voordeel van de klant na aankoop geven.
-
- Berichten: 12785
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Bed retourneren via outlet, kan ik dat?
Beter bed outlet, tot 80% korting op de showroommodellen. In de winkel staat de informatie bij de outletartikelen. En achterop de bon staan de algemene voorwaarden.Erthanax schreef: ↑19 jan 2023 21:52Staat dat echt allemaal in het (enige) bericht van de TS? Ik ziw het namelijk niet.NeoDutchio schreef: ↑19 jan 2023 21:30Resume: TS koopt met een zeer grote korting een bed en krijgt voor aankoop te lezen dat dit bed niet terug kan. Na aanschaf staat er dat het onder bepaalde voorwaarden wel kan, waar outlet niet onder valt. Dit bed kan niet door het trapgat, wat nu? (...)
Natuurlijk kan je uitgaan van de zeer summiere informatie van TS, maar je kan simpelweg ook zelf gaan kijken naar de werkelijke situatie. Online staan de kortingen aangegeven tot 80% met een verwijzing naar de filialen. Beter Bed in Den Haag zal geen speciale en andere uitlatingen hebben dan elk ander filiaal. Dat word immers voor de organisatie besteld voor elk filiaal hetzelfde. Waarom Den Haag? Als TS haar eigen naam gebruikt heeft is dat de dichtstbijzijnde vestiging. Inderdaad een aanname, maar elk filiaal krijgt dezelfde pricing en signing. En ook de bonnen die uit de printer komen zijn voorgedrukte exemplaren.
Dit topic is geen uitzondering, er word zeer summier informatie gegeven waar flink op los gegaan word. En dat op de incomplete en te summiere informatie. Natuurlijk kan je sekt antwoord geven op de enkele tekst "Op de bon van Beter Bed staat dat ik het mag retourneren binnen 8 dagen", maar wat schiet je daar mee op als je snel genoeg kan weten dat er meer is? Is dat antwoord dan voldoende waar een TS niets mee kan, of ga je eerst op zoek naar de feiten en ga je daar op acteren? Ik doe liever het laatste.
-
- Berichten: 12785
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Bed retourneren via outlet, kan ik dat?
Best leuk die online voorwaarden, maar outlet artikelen koop je niet online maar in de winkel.Raadsel68 schreef: ↑19 jan 2023 22:15https://www.beterbed.nl/service/ruilen-en-retourneren
Herroepingsrecht
Je hebt de mogelijkheid om gedurende 14 dagen na levering de koop op afstand zonder opgave van redenen te ontbinden. Je kunt hiervan alleen gebruikmaken als je aan de volgende voorwaarden voldoet:
Je laat ons binnen 14 dagen na de dag van ontvangst schriftelijk weten dat je het product wilt terugsturen. Vul daarvoor jouw persoonlijke retourformulier in. Je vindt de link naar dit formulier terug in je e-mail met de bevestiging van je bestelling.
Vul het retourformulier in en print deze compleet uit. Voor een goede en snelle afhandeling van je retourzending is het belangrijk dat het complete formulier toegevoegd is aan je retourpakket.
Heb je ons laten weten dat je jouw product wilt retourneren, stuur of breng het product dan zo snel mogelijk terug. In ieder geval nooit later dan 14 dagen na de dag dat je ons hebt laten weten dat je je bestelling wilt ontbinden.
Re: Bed retourneren via outlet, kan ik dat?
Dééd je dat maar - dan hadden we deze discussie niet. Je gaat niet uit van feiten, maar van je eigen aannames en invullingen.NeoDutchio schreef: ↑19 jan 2023 22:18…of ga je eerst op zoek naar de feiten en ga je daar op acteren? Ik doe liever het laatste.
alfatrion
, Erthanax
en J. Deltoer
vinden dit leuk
Re: Bed retourneren via outlet, kan ik dat?
Jij weet kennelijk meer dan wij. In welke winkel heeft TS zijn aankoop gedaan? En welk product heeft TS exact gekocht?
Ben jij in de winkel van TS geweest? En hoe heb jij je er van verzekerd dat de situatie, zoals jij deze aantrof, dezelfde situatie is, zoals TS die aantrof, toen de koop gesloten is?NeoDutchio schreef: ↑19 jan 2023 22:18Natuurlijk kan je sekt antwoord geven op de enkele tekst "Op de bon van Beter Bed staat dat ik het mag retourneren binnen 8 dagen", maar wat schiet je daar mee op als je snel genoeg kan weten dat er meer is? Is dat antwoord dan voldoende waar een TS niets mee kan, of ga je eerst op zoek naar de feiten en ga je daar op acteren? Ik doe liever het laatste.