snuffel1 schreef: ↑22 okt 2019 14:14
Ruben123 schreef: ↑22 okt 2019 13:08
Jozjan, Ik heb zo vaak verteld boven.
Volkswagen bank heb brief naar bezoek adres verstuurd, die brieven zijn niet aangekomen na mij. Ik heb mail adres en telefoon nr.
U geeft eigenlijk zelf toe dat de brieven naar het bezoek adres zijn verstuurd en dus wel degelijk zijn verstuurd naar een adres die aan u of de vof gekoppeld is.
Nou nee. Waaruit blijkt trouwens dat de brieven daadwerkelijk verstuurd zijn?
Er was dus een mogelijkheid om die brieven te kunnen lezen
Waaruit blijkt dat? . U suggereerde dit eerder ook al en volgens u was dat geen aanname.
en wellicht heeft u die wel gelezen maar heeft u er niets mee gedaan omdat de brieven aan de vof gerelateerd waren en niet aan u persoonlijk.
Puur speculatief.
Hoe dan ook de bank heeft geprobeerd u op de hoogte van de achterstand te brengen...
Dat blijkt nergens uit.
...en is en blijft het aan u om kennis te nemen van wat er in die brieven vermeldt staat.
- van brieven die niet verzonden worden, is het lastig kennisnemen;
- van brieven die wel verzonden worden, maar niet aankomen, is het lastig kennisnemen;
- van brieven die verzonden worden én ook aankomen op het adres waarnaar ze verzonden zijn, is het lastig kennisnemen als jij geen toegang hebt tot dat adres;
- van brieven die wel verzonden worden, aankomen op het bedoelde adres waar jij weliswaar toegang toe hebt, maar zelden komt, is het lastig (tijdig) kennisnemen.
Samengevat: u stapelt aanname op aanname (al denkt u van niet) en zelfs als al uw aannames correct blijken te zijn, staat daarmee geenszins vast. en dat is hier eerder gezegd, dat de BKR-registratie rechtmatig is.