Advertentie in de Telegraaf: Stichting S.B.B. (http://
bedrijfpensioenbeloften .nl, stort 50 euro op de rekening en
bij voldoende aanmelding zal er een collectieve procedure worden gestart..............
E mail gestuurd voor waarborg terugstorting geld bij onvoldoende deelname plus nadere inlichtingen gevraagd .............nooit enige reactie ?? Wie heeft er ervaring met deze stichting?Is e.e.a. wel correct?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Collectief proces
-
Ad Verkaad
Re: Collectief proces
Het lijkt mij gewoon een mooie manier om mensen geld af te troggelen, dus ik zou zeggen: trap er vooral niet in.Borgesius schreef:Advertentie in de Telegraaf: Stichting S.B.B. (http://
bedrijfpensioenbeloften .nl, stort 50 euro op de rekening en
bij voldoende aanmelding zal er een collectieve procedure worden gestart..............
E mail gestuurd voor waarborg terugstorting geld bij onvoldoende deelname plus nadere inlichtingen gevraagd .............nooit enige reactie ?? Wie heeft er ervaring met deze stichting?Is e.e.a. wel correct?
Tja,
Er zijn nu eenmaal mensen die er om vragen opgelicht te worden.
Om te spreken met de onsterfelijke woorden van Canada Bill Jones:
"It's immoral to let a sucker keep his money"
Er zijn nu eenmaal mensen die er om vragen opgelicht te worden.
Om te spreken met de onsterfelijke woorden van Canada Bill Jones:
"It's immoral to let a sucker keep his money"
Uiteraard ben ik er zelf ook niet op ingegaan , maar wellicht een waarschuwing voor alle forum lezers?
-
SBBDijkstra
L.S.
Tot onze spijt moeten wij melden dat wij nimmer een email hebben mogen ontvangen van de heren/dames Borgesius en/of Verkaad.
De opmerking van de hr. Verkaad dat dit dus een oplichting zou zijn vinden wij abject.
Jan Dijkstra, voorzitter
S.B.B. Stichting Bedrijfspensioen Beloften
[link verwijderd door de Moderator]
email: [email protected]
Tot onze spijt moeten wij melden dat wij nimmer een email hebben mogen ontvangen van de heren/dames Borgesius en/of Verkaad.
De opmerking van de hr. Verkaad dat dit dus een oplichting zou zijn vinden wij abject.
Jan Dijkstra, voorzitter
S.B.B. Stichting Bedrijfspensioen Beloften
[link verwijderd door de Moderator]
email: [email protected]
Ik zou zeggen klaag de heren aan voor smaad als u denkt dat u gelijk hebt.
U overtreedt trouwens wel de forumregels met de hyperlinks die u bij het bericht plaatste.
U overtreedt trouwens wel de forumregels met de hyperlinks die u bij het bericht plaatste.
Ik persoonlijk heb het ook niet op dit soort acties zoals u die voorstaat. Ook mijn advies is niet doen.Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven te promoten al dan niet door gebruik te maken van hyperlinks naar websites.