LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gezamelijk gezag maar moeder was verdwenen (blij van )

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Piet paaltjes

Gezamelijk gezag maar moeder was verdwenen (blij van )

Ongelezen bericht door Piet paaltjes »

Hallo,

korte inleiding:

April 2009 gaat de moeder van mijn kind lopen en komt sporadisch langs
bemoeit zich nergens meer mee en gaat drugs en prostitutiedingen doen die kennelijk belangrijker zijn dan dr kind, afgelopen april loopt ze hier vrolijk naar binnen en roept ze het kind te zullen ontvoeren als het haar niet bevalt.
ik loop bij verschillende hulpverlenende instanties en drie zijn er op dat moment aanwezig en hebben dit ook gehoord. ze heeft nu een advocaat ingeschakeld en stelt een bezoekregeling voor daar wij nog 50% gezag hebben ieders,
ik beroep mij op het recht dat het kind in gevaar komt bij haar (drugs,ongure types etc) dus ik hou hem lekker hier.

Heb een advocaat ingeschakeld om een aantekenig gezag te laten wijzigen namelijk dat ik als enigste gezag krijg en verantwoordelijk ben voor hem.
Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen ik ben bang dat zij hem wellicht door een dwaling alsnog toegewezen krijgt en verdwijnt met hem.

Ik heb ook op zich niks tegen omgang MAAR bij de laatste gesprekken stond ik erop dat het onder begeleiding zou gaan en dat haar paspoort hier moet blijven (als soort van stok achter de deur) hierop is mevrouw gaan flippen en heeft ze niks meer laten horen, tot vandaag een brief van haar advocaat kwam

pfffff het is eruit schiet mij maar lek wat een verhaal

tennis

Re: Gezamelijk gezag maar moeder was verdwenen (blij van )

Ongelezen bericht door tennis »

Dan is het toch dezelfde persoon,van dit topic!
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 6#p1021546

Radar
Site Admin

Re: Gezamelijk gezag maar moeder was verdwenen (blij van )

Ongelezen bericht door Radar »

Wij sluiten dit topic omdat het geen consumentenkwestie is.

Gesloten