LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] incasso buro legt na 5 jaar beslag!!!!

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
kaalgeplukt
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2008 21:08

incasso buro legt na 5 jaar beslag!!!!

Ongelezen bericht door kaalgeplukt »

vorig jaar eind juli kreeg ik een brief van deurwaarders kantoor Maas-Delta.

ze hadden een vordering binnen gekregen die op een naam stond die op mijn naam lijkt ( voorletter verschilt en geboorte datum)
het zou gaan om een rekening van KPN .

na heel lang schrijven en bellen , kregen mijn adovcaat en ik de stukken.
er was een vonnis van de rechter gedateerd uit 2000!

Maas-Delta had de vordering over gekocht van KPN. we hebben toen gevraagd om bewijs stukken . ik moest toch ergens iets getekend hebben, kopie legitmatie hebben gegeven.

ze hebben dus tot op heden niets kunnen aantonen.
Ondertussen hebben ze wel beslag gelegd op mijn loon , ik moet nu elke maand een bedrag van 200,- betalen .

een kortgeding zouden we verliezen volgens mijn advocaat. dus maar gelaten. begin dit jaar kreeg ik weer een brief waarin staat dat ze weer beslag hebben gelegd en dat ik nu nog maar een bedrag 3181.32 moet betalen.

ik ben toen weer gaan bellen met de vraag waarom ze weer beslag moesten leggen en dat ik nu weer voor die onnodige kosten moet opdraaien. ja mevrouw t is niet anders :twisted:

op 18 april kreeg ik een overzicht van hen dat ik nog even een bedrag van 4141.87 moest betalen!
nou dat was voor mij echt de druppel, wie kan mij vertellen wat ik hier aan kan doen?

Gesloten