Beste,
Ik heb een klacht over de mode zaak Livia Fe waarbij men zegt dat ze mijn geld hebben teruggestort maar ik niets heb ontvangen. Nu lees ik heel veel soortgelijke klachten op Trustpilot. Ik probeer te inventariseren wie hier nog meer mee te maken heeft. Ik heb al melding gemaakt bij ACM Consuwijzer en denk aan de geschillencommissie.
Dit bedrijf moet stoppen met er zo'n zooitje van te maken.
Meer klachten Livia Fe?
Re: Meer klachten Livia Fe?
Ik zie een bedrijf dat is gevestigd in een woonhuis met slechts één werknemer. Denk dat we wel mogen aannemen dat dit een dropshipper betreft.
Dan rest de vraag, waarom heeft u recht op terugbetaling? Is er niet geleverd of heeft u gebruik gemaakt van uw retour recht?
Dan rest de vraag, waarom heeft u recht op terugbetaling? Is er niet geleverd of heeft u gebruik gemaakt van uw retour recht?
Re: Meer klachten Livia Fe?
Hoi Speedy,
Ik heb gebruik gemaakt van mijn herroepingsrecht nadat bleek dat een deel van de kleding beschadigd en vies was.
Na lang wachten en klagen beweren zij dat het bedrag wat gerestitueerd moest worden was overgemaakt. Verzoeken om bewijs etc wordt niet op gereageerd. Ook claimen ze dat mij gemaild hebben maar ik ontvang helemaal niets, niet in de spamfolder, reclame etc helemaal niets. Op Trustpilot zijn soortgelijke klachten ingediend. Mijn review van vanochtend is door hen gerapporteerd omdat ik mensen oproep ook klachten in te dienen bij ACM etc.
Ik heb gebruik gemaakt van mijn herroepingsrecht nadat bleek dat een deel van de kleding beschadigd en vies was.
Na lang wachten en klagen beweren zij dat het bedrag wat gerestitueerd moest worden was overgemaakt. Verzoeken om bewijs etc wordt niet op gereageerd. Ook claimen ze dat mij gemaild hebben maar ik ontvang helemaal niets, niet in de spamfolder, reclame etc helemaal niets. Op Trustpilot zijn soortgelijke klachten ingediend. Mijn review van vanochtend is door hen gerapporteerd omdat ik mensen oproep ook klachten in te dienen bij ACM etc.
Re: Meer klachten Livia Fe?
Als u een bewijsstuk van retourneren hebt, dan kunt u ze in schriftelijk gebreke stellen en hun een finale termijn geven om terug te betalen. Daarna kunt u overgaan tot een incasso procedure om uw geld terug te krijgen.daanj74 schreef: ↑30 mei 2025 14:20Hoi Speedy,
Ik heb gebruik gemaakt van mijn herroepingsrecht nadat bleek dat een deel van de kleding beschadigd en vies was.
Na lang wachten en klagen beweren zij dat het bedrag wat gerestitueerd moest worden was overgemaakt. Verzoeken om bewijs etc wordt niet op gereageerd. Ook claimen ze dat mij gemaild hebben maar ik ontvang helemaal niets, niet in de spamfolder, reclame etc helemaal niets. Op Trustpilot zijn soortgelijke klachten ingediend. Mijn review van vanochtend is door hen gerapporteerd omdat ik mensen oproep ook klachten in te dienen bij ACM etc.
Re: Meer klachten Livia Fe?
Is er geretourneerd? Dat is wel een vereiste, ook als de kleding beschadigd en vies is.
wikop
vindt dit leuk
Re: Meer klachten Livia Fe?
Misschien kun je ze een mail sturen als er iets mis is. Bij mij gaven ze aan dat ze hun retourbeleid hebben aangepast. Voor zover ik weet is het geen dropshipper of eenmanszaak. ze maken volgens mij zelf kleding en verkopen dat. Ik had mijn bestelling opgehaald bij hun kantoor. Een duidelijke mail sturen helpt meestal wel, in mijn ervaring.
Re: Meer klachten Livia Fe?
Mmm,ik was ook niet tevreden
Maar heb wel mijn geld terug gekregen,en inderdaad,duurde 3 weken,maar toen was het geld er
Enige wat ik kan zeggen was dat ze wat langzaam waren met terug betalen,maar of dat nu zo een ramp is?
Maar heb wel mijn geld terug gekregen,en inderdaad,duurde 3 weken,maar toen was het geld er
Enige wat ik kan zeggen was dat ze wat langzaam waren met terug betalen,maar of dat nu zo een ramp is?
