Ziggo verstuurt incorrecte facturen

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Anna3634
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 feb 2023 09:27

Ziggo verstuurt incorrecte facturen

Ongelezen bericht door Anna3634 »

Door een incorrecte berekening van Ziggo zou ik een veel hoger bedrag moeten betalen in november 2022 dan nodig was. Dit bedrag zou dan later door hen verrekend worden. Ik heb dit geweigerd, want ik heb het geld zelf hard nodig en kan niet als bank voor hen geld voorschieten.
Met veel geharrewar en 2 medewerkers verder, die mij vertelden dat het wel goed kwam en dat ervoor gezorgd werd dat het ook werkelijk in orde kwam, ontving ik 15-02-2023 een brief van Ziggo (gedateerd 14-02-2023) waarin stond dat als ik niet binnen 5 dagen betaal (€ 36,31 vóór 19-02-2023), mijn abonnement geblokkeerd werd.
Echter, per mail ontving ik gisteren (17-02-2023) een nieuwe factuur met het bedrag voor maart € 27,74 met hierboven op een boete van € 25.00 (dat moet jezelf berekenen, want dat geeft Ziggo niet aan dat er een boete opkomt! Er wordt gewoon klakkeloos gefactureerd!).
Ik ben al jaren vaste klant van hen en dit is niet het eerste probleem waar ik bij hen tegen aanloop, maar hun service laat nu flink te wensen over! Allemaal verschillende medewerkers aan wie je het steeds opnieuw moet vertellen/mailen wat er aan de hand is en vervolgens wordt er niets mee gedaan of juist wel en dan loopt het tot mijn grote ergernis nog steeds fout!
Zojuist heb ik weer een mail van (nu weer) Jeroen ontvangen n.a.v. mijn vraag of ik vanavond geblokkeerd wordt, maar het blijkt dat hij mij schrijft n.a.v. mijn mail van 09-02-2023! Of ik even wil aangeven wat er aan de hand is…
Ik heb geen idee waar Ziggo mee bezig is; dit is gewoonweg foute boel! Volgens mij zijn ze de weg kwijt!!! Want het stikt van de fouten die zij maken!!!

Ook gisteren, 19-02-2023, weer een mail van (nu weer) Nina ontvangen: als ik niet betaal word ik morgen, 21-02-2023, afgesloten! En dat terwijl alle correcte facturen van Ziggo betaald zijn!

Nevyn
Berichten: 1296
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Ziggo verstuurt incorrecte facturen

Ongelezen bericht door Nevyn »

Communiceer via messenger, voordeel is dat ze niet ad hoc hoeven te reageren en de communicatie blijft staan, dus mocht er een ander op de lijn komen , deze gelijk het antwoord van de vorige kan lezen.
Laatst gewijzigd door Nevyn op 20 feb 2023 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.

J. Deltoer
Berichten: 3117
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Ziggo verstuurt incorrecte facturen

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Wat een onzin. Wie betaalt nu foute rekeningen als die aantoonbaar fout zijn. Problemen neerleggen waar ze horen.

Plaats reactie