Klantenservice gemaild over de camera.
Haar inschatting:
door de speciale programma’s die ingezet worden, bepaalde ( minimale en voor de gebruiker niet storende) storingen in het item gevonden worden.
Nou goed dat is dan zo. nog coulance aangeboden gekregen als ik akkoord zou gaan. Ik ben niet akkoord gegaan en kreeg het bericht dat de telefoon retour gestuurd zou worden.Daar komt bij dat de rapporten die uitgebracht worden vaak veel scherper klinken dan het daadwerkelijk is.
Eenmaal ontvangen, blijkt het een totaal verkeerde telefoon. Dit vind ik al erg slordig. Weer klantenservice gemaild
Kreeg te horen dat het erg vervelend is, ze vroegen om het IMEI en serie nummer. In een antwoordt terug gestuurd. Op 5 juli.
Nou heb ik ondertussen nog steeds geen antwoordt gekregen na 10 dagen....
Ik vind dit bijzonder lax, ik krijg een verkeerde telefoon, zij/een klant mist een telefoon. En vervolgens krijg ik ook geen reactie meer.
Nu vraag ik mij af wat mijn rechten hierin zijn. Kan ik er van uitgaan dat ze mijn telefoon willen houden en geld vragen. Of mogen ze hier zo lang over doen als ze willen?