Waarom ben jij dan haar vragen aan het beantwoorden? Waar bestaat "haar eigen verantwoordelijkheid" dan uit?
Stagevergoeding
Re: Stagevergoeding
Ze neemt haar verantwoordelijkheid door mij om hulp te vragen hierin.
Dat ze niet direct met haar salarisstrook aankomt lijkt me ergens ook wel logisch.
Ik heb hier de vraag gesteld om wat haakjes te hebben mocht het gesprek met HR toch nodig zijn.
Ik wist niet dat ik eerst alles moest uitpluizen voordat ik hier een vraag stelde.
Re: Stagevergoeding
Het loonstrookje is het onderliggende document met daarop informatie die belangrijk is voor deze vraag, daarom is het juist onlogisch om die niet als eerste erbij te pakken.dmv schreef: ↑24 okt 2022 17:38Ze neemt haar verantwoordelijkheid door mij om hulp te vragen hierin.
Dat ze niet direct met haar salarisstrook aankomt lijkt me ergens ook wel logisch.
Ik heb hier de vraag gesteld om wat haakjes te hebben mocht het gesprek met HR toch nodig zijn.
Ik wist niet dat ik eerst alles moest uitpluizen voordat ik hier een vraag stelde.
Alles uitpluizen nee, maar met de zeer beperkte informatie die je gegeven hebt kunnen wij ook niks zinnigs zeggen. Daarom die loonstrook.