VvE conflict
Re: VvE conflict
De man van mijn zus is een aangetrouwd familielid en wordt wel zwager genoemd.
TS schrijft dit:
Voor mij voelt dat als verder weg dan de man van de zus. Eerder iets als "de man van de zus van de vrouw van mijn broer". (puur als voorbeeld genomen)
Erthanax
vindt dit leuk
Welk mandaat had degene die de opdracht heeft verstrekt van de andere leden gekregen? Maximum bedrag, regio waar de expert vandaan moest komen, etc.?
Dat het een ver familielid is het minst relevant hier IMHO. Het kan immers gewoon een goede expert zijn. Dat kan je beoordelen a.h.v. het geleverde rapport.
Dat het een ver familielid is het minst relevant hier IMHO. Het kan immers gewoon een goede expert zijn. Dat kan je beoordelen a.h.v. het geleverde rapport.
Misschien even wachten op de vragen/antwoorden welke er nu voor de Topicstarter open staan ?
-
De informatie die vooraf verstrekt is door de Eigenaar die zijn in de verte aan familie gerelateerde expert voorgedragen heeft, was duidelijk onvolledig.
Als de zaak bij de kantonrechter nog loopt/aangehouden is, dan kan daar protest aangetekend worden over de reistijd en - kosten, lijkt mij. De vraag die nog niet voorbij gekomen is: is alles m.b.t. de keuze van een expert mondeling gecommuniceerd of schriftelijk, dus aantoonbaar?
Als de zaak bij de kantonrechter nog loopt/aangehouden is, dan kan daar protest aangetekend worden over de reistijd en - kosten, lijkt mij. De vraag die nog niet voorbij gekomen is: is alles m.b.t. de keuze van een expert mondeling gecommuniceerd of schriftelijk, dus aantoonbaar?
-
Inmiddels heb ik het eerdere topic gelezen, over de tussenmeters. Ik heb ooit in een appartement gewoond (Haagse portiekwoning, 3 boven elkaar), waar de waterleiding vanaf het BG-appartement bij de toiletten omhoog ging, dan bij de bovenste verdieping naar de keuken, en bij de keukens weer naar beneden. Als de gasleiding in het gebouw van topicstarter ook zo is aangelegd, dan meten de tussenmeters niet wat er per appartement wordt verbruikt.
Die gasleidingen moeten na 60 jaar ofzo vervangen worden. Als het aangelegd is zoals ik hier boven beschrijf, dan is het een optie om de zaak te splitsen door nieuwe gasleidingen te laten aanleggen voor elk appartement een eigen gasmeter aan te vragen ?
Die gasleidingen moeten na 60 jaar ofzo vervangen worden. Als het aangelegd is zoals ik hier boven beschrijf, dan is het een optie om de zaak te splitsen door nieuwe gasleidingen te laten aanleggen voor elk appartement een eigen gasmeter aan te vragen ?
Erthanax
vindt dit leuk