VvE conflict

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
16again

Re: VvE conflict

Ongelezen bericht door 16again »

De man van mijn zus is een aangetrouwd familielid en wordt wel zwager genoemd.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

16again schreef:
04 nov 2024 14:49
Ja, en als dat het geval zou zijn dat zou door TS dan ook zo genoemd zijn.... :roll:

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

16again schreef:
04 nov 2024 14:49
TS schrijft dit:
truuy schreef:
04 nov 2024 00:15
... aangetrouwde familie te zijn van de zus van de eigenaar.
Voor mij voelt dat als verder weg dan de man van de zus. Eerder iets als "de man van de zus van de vrouw van mijn broer". (puur als voorbeeld genomen)

rwolters

Ongelezen bericht door rwolters »

Welk mandaat had degene die de opdracht heeft verstrekt van de andere leden gekregen? Maximum bedrag, regio waar de expert vandaan moest komen, etc.?

Dat het een ver familielid is het minst relevant hier IMHO. Het kan immers gewoon een goede expert zijn. Dat kan je beoordelen a.h.v. het geleverde rapport.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Misschien even wachten op de vragen/antwoorden welke er nu voor de Topicstarter open staan ?

HandigeHarrie

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

De informatie die vooraf verstrekt is door de Eigenaar die zijn in de verte aan familie gerelateerde expert voorgedragen heeft, was duidelijk onvolledig.
Als de zaak bij de kantonrechter nog loopt/aangehouden is, dan kan daar protest aangetekend worden over de reistijd en - kosten, lijkt mij. De vraag die nog niet voorbij gekomen is: is alles m.b.t. de keuze van een expert mondeling gecommuniceerd of schriftelijk, dus aantoonbaar?

HandigeHarrie

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Inmiddels heb ik het eerdere topic gelezen, over de tussenmeters. Ik heb ooit in een appartement gewoond (Haagse portiekwoning, 3 boven elkaar), waar de waterleiding vanaf het BG-appartement bij de toiletten omhoog ging, dan bij de bovenste verdieping naar de keuken, en bij de keukens weer naar beneden. Als de gasleiding in het gebouw van topicstarter ook zo is aangelegd, dan meten de tussenmeters niet wat er per appartement wordt verbruikt.
Die gasleidingen moeten na 60 jaar ofzo vervangen worden. Als het aangelegd is zoals ik hier boven beschrijf, dan is het een optie om de zaak te splitsen door nieuwe gasleidingen te laten aanleggen voor elk appartement een eigen gasmeter aan te vragen ?

Plaats reactie