Waterdichte schoenen zijn niet waterdicht
Waterdichte schoenen zijn niet waterdicht
Ik heb via een webshop schoenen aangeschaft die worden verkocht als zijnde waterdicht. Al na een paar dagen bleek dit niet het geval te zijn. Ik heb dit meteen gemeld bij de webshop en die hebben de klacht neergelegd bij de leverancier. Deze beweert, ondanks bewijs dmv foto's, dat de schoenen absoluut waterdicht zijn en willen geen actie ondernemen. Ik overweeg nu rechtsbijstand in de te schakelen maar eigenijk gaat me dat te ver. Wat kan ik nog ondernemen om mijn geld terug te krijgen?
-
Re: Waterdichte schoenen zijn niet waterdicht
U hebt niets te maken met de leverancier van de webshop maar met de webshop. Zij moeten dit oplossen.
Niet nat door zweetvoeten?
Wat versta jij onder waterdichte schoenen en wat de leverancier. Als je met waterdichte schoenen gaat wadlopen krijg je ook natte voeten.
Hoe duur waren de schoenen?
Veel rechtsbijstand verzekeringen nemen geen zaken onder de 100 euro zelfs sommige meer dan 250 euro aan. oftewel franchise dat kan bij de een dus veel hoger zijn dan bij de ander kijk eerst op je polis.
Veel rechtsbijstand verzekeringen nemen geen zaken onder de 100 euro zelfs sommige meer dan 250 euro aan. oftewel franchise dat kan bij de een dus veel hoger zijn dan bij de ander kijk eerst op je polis.
Vaak komt water ook via de bovenkant (bij de enkel) naar binnen.
-
Hmmm.... om welke webshop en welke schoenen gaat het? Dat maakt het wat concreter.
-
En ik denk dat het ook belangrijk is om te weten: Waardoor zijn de schoenen nat geworden?
Lopen door een plas of door een regenbui?
Lopen door een plas of door een regenbui?
Mur zwijgt in alle talen.
Gebeurt helaas vaak men stelt een vraag en reageert daarna nergens meer op.
Iets meer info zou handig zijn
Gebeurt helaas vaak men stelt een vraag en reageert daarna nergens meer op.
Iets meer info zou handig zijn
Beter is je schoenen uittrekken als je gaat douchen.
Als ik met mijn schoenen door het water loop krijg ik geen natte voeten ,al is het water 50 cm diep .
-
Nou... van de TS hebben we niets meer gehoord, van de themanieuwsbrief vanmorgen wel:
https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hul ... tober+2023
https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hul ... tober+2023
Bram Bonnewel
vindt dit leuk