| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ZieZo schuldhulpverlening
ZieZo schuldhulpverlening
Hallo,
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met ZieZo schuldhulpverlening?
Bedankt alvast voor eventuele reactie's
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met ZieZo schuldhulpverlening?
Bedankt alvast voor eventuele reactie's
Re: ZieZo schuldhulpverlening
Ja ik heb ervaring met ziezo.
Wat wil je weten van ze of waar val je over?
Mvg
Wat wil je weten van ze of waar val je over?
Mvg
Ja ik heb ervaring met deze organisatie.
Wat wil je weten of waar val je over?
Mvg
Wat wil je weten of waar val je over?
Mvg
Ik zit sinds kort bij ziezo schuldhulpen vroeg mij af of het wel te vertrouwen js?
Waarom vraag je je dat af?
Ik kan mij dat best voorstellen, ik heb zelf ook ervaringen met schuldhulpverlening. En die zijn gelukkig over het algemeen heel goed. Maar ik ken ook schuldhulpverleners die echt niet goed zijn. Ik ken zelf een vriendin die een schuldhulpverlening bedrijf is begonnen (zoals zoveel hier in de randstad). Waarbij ik mij echt afvraag of ze capabel genoeg is om andere mensen te helpen met schuldhulpverlening. Als je financieel hulp nodig hebt is het niet zo gek om zulke vragen te stellen. Maar geef toe, deze vraag zou wat specifieker moeten.
Sorry voor de late reactie.
Niet mee beginnen. Of anders er uit stappen. Alles is moeilijk en teveel gevraagd. Willen wel iets doen maar niet TE veel. En contact is altijd lastig te maken of te krijgen
Niet mee beginnen. Of anders er uit stappen. Alles is moeilijk en teveel gevraagd. Willen wel iets doen maar niet TE veel. En contact is altijd lastig te maken of te krijgen
-
Shmalmelo.wim
Het is wat laat deze reactie. Maar misschien heb je er nog wat aan. Betrouwbare schuldhulporganisatie zijn o.a. Schuldhulpmaatje en Humanitas Thuisadministratie. De namen googlen en je komt op de site's terecht. Je kunt ook de gemeente vragen met wie ze de schuldhulpverlening uitvoert.
Ik laat je dit alsnog weten vanuit de wetenschap dat de aanloop naar het inroepen van hulp bij financieel-administratieve problemen en/of schuldensituaties soms (te) lang is.
Ik laat je dit alsnog weten vanuit de wetenschap dat de aanloop naar het inroepen van hulp bij financieel-administratieve problemen en/of schuldensituaties soms (te) lang is.
Hallo,
Wij zitten sinds september ook bij ziezo schuldhulp. Al die tijd netjes en snel geholpen, tot deze week. We krijgen weer deurwaarders en probeer al 3 dagen te mailen en te bellen maar niemand neemt contact met je op en laat wat van zich horen. Ik heb nu erg mijn twijfels en zou niet weten wat nu te moeten? Herkent iemand dit van hun ook? Zal wel graag wat meer verhalen willen horen over hun...
Wij zitten sinds september ook bij ziezo schuldhulp. Al die tijd netjes en snel geholpen, tot deze week. We krijgen weer deurwaarders en probeer al 3 dagen te mailen en te bellen maar niemand neemt contact met je op en laat wat van zich horen. Ik heb nu erg mijn twijfels en zou niet weten wat nu te moeten? Herkent iemand dit van hun ook? Zal wel graag wat meer verhalen willen horen over hun...
Hallo
Zijn er nog meer mensen die ervaringen met ziezo schuldhulp uit Apeldoorn
Ik overweeg om hulp in te schakelen van dit bedrijf
Zijn er nog meer mensen die ervaringen met ziezo schuldhulp uit Apeldoorn
Ik overweeg om hulp in te schakelen van dit bedrijf