LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Maxies.nl

Andere onderwerpen over opleidingen en instellingen.
robruts1964
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 jul 2011 00:35

Maxies.nl

Ongelezen bericht door robruts1964 »

Goeden dag allemaal. Mijn dochter gaat een opleiding volgen op het Horizon College in Hoorn. Hiervoor moest ik boeken bestellen bij Maxies.nl. Dit heb ik ruim van tevoren netjes gedaan. Daarna zijn wij op vakantie gegaan. Bij terugkomst maar een op de site kijken hoe de status is van haar bestelling. Ik dacht ik dat ik door de grond ging: GEANNULEERD. Gelijk opnieuw besteld en betaald. Dan krijg je email contact met ze. Nou daar word je niet vrolijk van. De eerste bestelling was geannuleerd maar volgens hun lag het al in de winkel. De tweede bestelling die ik had gedaan ( want ik wou natuurlijk wel dat mijn dochter haar boeken op tijd had) zou vandaag geleverd worden of gisteren. Ben voor de zekerheid maar eens gaan bellen. Nou er zou nog niets geleverd worden want het was pas besteld. Op zijn vroegst volgende week pas. Maar niemand daar kon mijn vertellen wat er nou fout is gegaan. Goed begin van het nieuwe schooljaar. Maxies bedankt. Misschien iets voor een koude douche? :-)
http://www.maxies.nl/

Gesloten