LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van Dijk Educatie leverproblemen

Andere onderwerpen over opleidingen en instellingen.
ToineR

Van Dijk Educatie leverproblemen

Ongelezen bericht door ToineR »

Van Dijk Educatie krijgt van mij wel een hele koude douche, zelden heb ik een bedrijf meegemaakt wat zo een misbruik maakt van de monopolie die zij genieten. Naast de boeken die je krijgt, kun je ook aanverwante zaken bestellen zoals calculator en woordenboeken. Aangezien wij nog geen ervaring met het bedrijf hadden, bestellen wij de door school aanbevolen woordenboeken en een calculator. Want dat heb je zeker de goeie.

De bestelling wordt in twee dele verzonden, de ene krijgen we mooi op tijd. echter de calculator en een woordenboek bleven maar weg. Het zal wel druk zijn, dachten wij. Na onze vakantie van 3 weken nog steeds niet. Maar even mailen. Het zou al geleverd zijn. Op track en trace gekeken en inderdaad, op 15-07 zou de bezorger van TNT het hebben afgeven op ons adres. Toch knap. Die dag was er niemand thuis.

Inmiddels al meerdere malen gebeld a 10ct per minuut. Tot ik het afgelopen woensdag kotsbeu was. Na het voorstel om de zaken maar te crediteren, kreeg ik in diverse vormen te horen dat dat toch echt niet ging. Het was niet de procedure om dat zo te doen. Toen ik vroeg naar de algemene voorwaarde en waar ik die procedure dan kon terug vinden. ( toch je recht als consument ) werd het even stil aan de andere kant van de lijn. Dat konden ze niet aantonen.

Echter na 2 verschillende leidinggevende ( ??? ) te hebben gesproken werd er niet van de procedure afgeweken, en kon het nog wel even duren voor ze hadden uitgezocht. Gaat er zoveel fout dan was mijn gedachte. Toen ik aangaf dat mijn dochter toch echt maandag naar school moest, werd daar niet op gereageerd. Ik krijg vandaag 26-08 de bevindingen van het onderzoek te horen. Ben benieuwd.

Maar als je zo stoer bent om de verantwoordelijkheid op je te nemen om als bedrijf zoveel boeken en ander school spullen te willen leveren. Neem dan ook je verantwoordelijkheid als er iets fout gaat. Kennelijk zijn alle medewerkers bij van Dijk klantenservice, zelf geen consument en kunnen zij zich heel moeilijk verplaatsen in de situaties van hun klanten. Een cursus omgaan met klanten misschien??

justmi

Re: Van Dijk Educatie leverproblemen

Ongelezen bericht door justmi »

Ik heb 2 jaar geleden een bestelling gedaan bij hun, ik heb gebeld dat mijn boeken nooit zijn binnen gekomen. Kreeg de mededeling dat ik bewijs materiaal moest gaan zoeken dat ik dit met ideal heb betaald en ik moest de orderbevestiging hebben. Uit eindelijke ja ik weet het in 2012 vind ik eindelijk wat ik moet hebben. Ik bel keurig netjes naar hun toe en krijg ik te horen dat ik eerder moet bellen en mij vertellen dat ik nooit eerder heb gebeld. Terwijl ik wel heb gebeld was er in hun systeem niks meer terug te vinden over mijn bestelling. Het kwam erop neer dat het mijn schuld is dat ik mijn boeken nooit heb ontvangen en maar eerder had moeten bellen dus ik ben mijn geld jaha ... 353.46 cent gewoon kwijt aan een bedrijf dat je niet verder wilt helpen dan, had u eerder moeten bellen. Raar dat een bedrijf niet eens kan vinden of hun bestelling wel is aangekomen of dat het is terug komen.. ze zeggen heel simpel u besteld bij ons en wij laten het voor de rest over aan postNL

dus bestel ERGENS ANDERS!!!

WillemLW

Re: Van Dijk Educatie leverproblemen

Ongelezen bericht door WillemLW »

Van Dijk Boeken kwam ook voor in de uitzending van Radar van 23 april, doordat ze op illegale wijze probeerden de vrijwillige bijdrage van MBO-leerlingen te incasseren - incl. deurwaarders, terwijl studenten de vrijwillige bijdrage helemaal niet verplicht zijn te betalen.

Pas dus op met deze TOKO en check de uitzending van 23 april van Radar, waar Van Dijk dus slecht uit de bus komt.

Gesloten