wij hebben geprobeerd om boeken te bestellen bij van dijk educatie maar dat is niet mogelijk om de reden dat er volgens van dijk er nog een rekening open staat van 2007 en naar een incasso gegaan
in 2008 hebben wij alles betaald en in 2009 gewoon boeken besteld
geen probleem
nu in 2011 kunnen we geen boeken bestellen vanwege de openstaande rekening van 2007 volgens van dijk
we hebben regelmatig gebeld naar van dijk maar dan worden we verwezen naar het incasso bureau en ja die verwijzen weer terug met de mededeling dat het dossier is gesloten omdat het betaald is en dus weer naar van dijk bellen maar nee dat kan niet want hier staat het open maar op de vraag waarom ik dan wel in 2009 boeken kon bestellen hadden ze geen antwoord op
op de vraag of ze dan een betaling overzicht willen sturen hebben ze toegezegd
maar ja nu 3 weken verder nog niets
weer gebeld met van dijk en daar konden ze ineens niet zien wat er open staat omdat alles naar het incasso is gegaan
weer bellen met incasso en daar vonden ze het ook
vreemd
er werd mij verteld dat er een bedrag is terug gestort naar het incasso bureau door van dijk omdat het een ander dossier nummer betreft
betaal ik dan voor anderen ??
maar ja ik moet wel betalen
nu hebben wij een regeling kunnen treffen om verdere maatregelen te voorkomen maar ik kan geen boeken bestellen
nu hebben we dus nog geen boeken
het is een heen en weer spelletje wat gedaan wordt
we zijn het echt beu
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] van dijk educatie
-
Re: van dijk educatie
andere leverancier zoekkei en anders de school op de hoogte stellen dat dit pruts bedrijf niet WIL leveren
als mede de kranten en regionale tv aan schrijven en hun vertellen hoe en wat
en er bij vermelden dat door hun schuld uw kind niet naar school kan
en dat u eventueel hun verantwoordelijk stelt voor eventuele schade in de toekomst
als mede de kranten en regionale tv aan schrijven en hun vertellen hoe en wat
en er bij vermelden dat door hun schuld uw kind niet naar school kan
en dat u eventueel hun verantwoordelijk stelt voor eventuele schade in de toekomst