| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 2de decorder Tele2 extra kosten maken voor aansluiting
-
Yvonne1963
2de decorder Tele2 extra kosten maken voor aansluiting
Ik ben onlangs overgestapt naar de digitale televisie van Tele2. Ik werd gebeld en had reeds internet en bellen via Tele2 en ben daar tevreden over. Al snel kreeg ik alles in huis en toen zag ik dat er voor de 2de decorder boven ook een modum nodig is. Die heb ik niet, dus ik bellen naar de klantenservice. Ik kreeg te horen dat ik of een kabel naar boven moet trekken door het plavond of 2 powerplugs moet aanschaffen (kosten ongeveer 90 euro). Dit is me vooraf niet verteld en omdat ik wil daarom van de 2de decorder af. Dat gaat pas na een jaar betalen. Ik heb me beroept op deze informatie niet geven bij het afsluiten, maar dan krijg je te horen dat je geacht wordt dit te weten. Ik stap over van digitenne KPN die dit soort problemen niet heeft....hoe kan ik dit nu weten? Op intranet staat het ook niet gemakkelijk. Je moet daarvoor kijken in de gebruiksaanwijzing...wie doet dit nu vooraf? Heeft iemand deze ervaringen met Tele2 en hoe is dat opgelost?
Re: 2de decorder Tele2 extra kosten maken voor aansluiting
Je mag verwachten dat de koper de benodigde informatie krijgt. Hij had je moeten vertellen dat je een decoder en een modem nodig had. Dat je hiervoor een kabel moet trekken hoort niet tot deze informatie omdat de Tele2 niet kan noch hoeft te weten hoe de situatie bij jou thuis is.
Laatst gewijzigd door alfatrion op 04 feb 2012 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Verkoper ?dat de verkoper de benodigde informatie krijgt.
topics genoeg van tele2Heeft iemand deze ervaringen met Tele2 en hoe is dat opgelost?
Daar had inderdaad koper moeten staan.bprosman schreef:Verkoper ?dat de verkoper de benodigde informatie krijgt.
alfatrion schreef:Daar had inderdaad koper moeten staan.bprosman schreef:Verkoper ?dat de verkoper de benodigde informatie krijgt.
Dan is het nog niet goed, moet gebruiker zijn