Sinds 9 oktober hebben wij geen telefoonverbinding gehad. We hebben hierover diverse malen gebeld en gemaild met Ziggo. De antwoorden waren divers en tegenstrijdig. In alle gevallen kwam het er wel op neer dat we geduld moesten hebben, maar dat het zeker goed zou komen. We moesten heel veel geduld hebben, blijkt nu achteraf.
Dolblij waren we dan ook dat we op donderdag 13 november (na 5 weken) zelf constateerden dat de telefoon het weer deed. We zijn hierover op geen enkele manier door Ziggo geïnformeerd. De blijheid was echter van hele korte duur. 's avonds constateerden we dat we wel konden uitbellen, maar dat mensen ons nog steeds niet kunnen bereiken. Dus maar weer gebeld met Ziggo.
Op 12 november hebben we via de post een factuur van Ziggo gekregen. Op deze factuur stond een voor ons geheel onbekend telefoonnummer. De overige gegevens die vermeld stonden klopten wel. Op onze vraag of dit onbekende telefoonnummer misschien iets met het probleem te maken zou kunnen hebben, kregen we een antwoord wat voor ons echt de deur dicht deed. Dit is uw nieuwe telefoonnummer en het oude telefoonnummer is niet meer beschikbaar.
Hoe is het mogelijk dat wij, die zeer regelmatig (bijna dagelijks) telefonisch contact hadden met Ziggo, zomaar ongevraagd en zeker ongewenst een compleet ander telefoonnummer krijgen. Tijdens alle gesprekken is nooit aangegeven dat dat risico er in zat. Het is vervolgens ook nog een nummer dat absoluut niet past binnen de regio waarin wij wonen. Wij zijn dan ook vreselijk kwaad op en teleurgesteld in Ziggo.
Ja, voor hun is het probleem opgelost: wij kunnen weer bellen en gebeld worden, maar wie informeert alle mensen over ons nieuwe telefoonnummer? Voor de buitenwereld zijn we dus nog steeds onbereikbaar.
Wij vinden deze werkwijze en oplossing onacceptabel en onaanvaardbaar en hopen dat iemand ons kan helpen bij het terugkrijgen van ons oude nummer.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 5 weken geen telefoon en ongevraagd een ander telefoonnummer
Re: 5 weken geen telefoon en ongevraagd een ander telefoonnummer
Misschien kunt u de vervolgkosten van deze fout van Ziggo verhalen op Ziggo.