LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Accu besteld bij Subtel.nl
Accu besteld bij Subtel.nl
Begin oKtober bestel ik een accu voor mijn Medion laptop. de site vermeld op vooraad dus verwacht ik binnen 48 uur een levering. na 2 dagen bel ik op en blijken deze niet leverbaar, Eind oktober pas. Net weer even op de site gekeken.
staat nog steeds op voorraad, maar ik ontvang nog niks. Wel direct betalen, maar leveren ho maar. Beetje vreemd om de status op voorraad te laten staan als je niks kan leveren, heb het wederom gemaild aan ze dat ze de status moeten aan passen. De status bij deze webwinkel nemen ze dus niet zo nauw blijkbaar. Dus mensen wees gewaarschuwd voor deze webwinkel.
staat nog steeds op voorraad, maar ik ontvang nog niks. Wel direct betalen, maar leveren ho maar. Beetje vreemd om de status op voorraad te laten staan als je niks kan leveren, heb het wederom gemaild aan ze dat ze de status moeten aan passen. De status bij deze webwinkel nemen ze dus niet zo nauw blijkbaar. Dus mensen wees gewaarschuwd voor deze webwinkel.
-
Re: Accu besteld bij Subtel.nl
Hier eenzelfde ervaring, accu 6 dagen geleden besteld, tot op heden niets, maar ernstiger vind ik dat geen enkel telefoonnummer is aangesloten, ook niet van de duitse hoofdvestiging. is het een gewone scam of ?
de gegevens bij de KVK zijn ook niet duidelijk, ik vrees het ergste.
Ja ik vrees het ook. en zeker wel de status op voorraad???
Voor zover ik het kan beoordelen klopt de inschrijving in het Duitse handelsregister van subtel GmbH te Berlijn. Aan de Mainzer Straße is inderdaad een winkel met duidelijk de naam 'subtel' te zien via Google Streetview. Bovendien is 6 dagen wel heel kort om 'het ergste' te vrezen. Het faxnummer werkt trouwens prima.Hong Kong George schreef:Hier eenzelfde ervaring, accu 6 dagen geleden besteld, tot op heden niets, maar ernstiger vind ik dat geen enkel telefoonnummer is aangesloten, ook niet van de duitse hoofdvestiging. is het een gewone scam of ?
dat zal gerust kloppen dan, maar waarom er dan zoveel mensen geen accu krijgen en dat ze valse informatie verstrekken op de site door te zeggen dat alles maar op voorraad is, dus dan nog is het niet te vertrouwen lijkt mij. gewoon oplichters zijn het
-
Op 22 januari 2013 heb ik via Subtel.nl een Accu voor Samsung GT-S5830 Galaxy Ace / Lithium-Ion, aangeschaft. De levering van dit product zou binnen 48 uur plaatsvinden maar tot op heden, 25 januari heb ik nog niets ontvangen. Mijn orderstatus staat vreemd genoeg nog steeds op wordt verwerkt. Dit terwijl ik via Ideal het geldbedrag van €12.90 heb overgemaakt. Ik krijg geen contact als ik bel met hun 'klantenservice' en op andere consumentensites las ik subtel.nl in vele gevallen hun afspraak tot levering niet nakomt. Ik vrees dat ik mijn geld kwijt ben dit terwijl ze doen alsof ze heel betrouwbaar zijn! Schande!
volgens mij hebben ze helemaal geen voorraad, maar zetten ze dit wel steeds op de site. zodra jij betselt, gaan zij een accu zoeken voor je, en dan ben je overgeleverd aan hun leverancier blijkbaar. Of ze kunnen geen webshop runnen en doen maar wat. Ben bang dat je naar je centen kan fluiten. al is het geen wereld bedrag, maar toch is het schande ja.
-
Ook recent een accu voor een SamSung telefoon besteld bij Subtel. Tot op heden geen acu ontvangen.
16 maart 2013, een lader voor een laptop en een accu voor Tom Tom besteld, en betaald met Ideal.
Nog niets ontvangen na 2 weken...Kun je een Ideal betaling nog ongedaan maken??
Nog niets ontvangen na 2 weken...Kun je een Ideal betaling nog ongedaan maken??
-
Helaas is mijn accu ook in bestelling bij Subtel. Had dit forum ff eerder moet raadplegen Maar zijn er inmiddels bij andere klanten van Subtel al wel accu's geleverd?
Ik heb 12 november 2 acculaders besteld en ze zijn de 15e netjes geleverd.
maar geen accu's dus...reimo schreef:Ik heb 12 november 2 acculaders besteld en ze zijn de 15e netjes geleverd.
maar geen accu's dus...[/quote]Prolix schreef:reimo schreef:Ik heb 12 november 2 acculaders besteld en ze zijn de 15e netjes geleverd.
Het onderdeel is niet belangrijk, bij Subtel bestel ik wel eens ooit wat, nooit problemen me gehad en levering binnen 3 dagen.
Wat is de ervaring van Prolix met Subtel ?
-
Bedankt allemaal voor jullie berichten. Was al aan het bestellen bij deze mensen, maar vond de betaling & levering pagina wat wazig. Even Googelen, even proberen te bellen (ze nemen inderdaad niet binnen 6 min op, had geen zin ze verder te sponsoren via hun 0900). Dus toch maar niet gedaan, ik heb zeker geen zin in een willekeurige (lange) wachttijd, waarbij je je ook nog moet afvragen of het artikel wel komt ... Jammer, want wat ze aanboden wilden we wel hebben ... We proberen het elders wel even!
Onlangs twee batterijen bij Subtel.nl besteld voor navigatie-instrumenten. Zelf een foutje gemaakt bij de bataling. Door Subtel hier keurig van op de hoogte gebracht. Alles heen en weer per email gecorrespondeerd en netjes afgehandeld. Betaling gecorrigeerd en enkele dagen later de bestelde twee batterijen ontvangen. Zeker geen klagen dus over Subtel.nl, ondanks dat ik zelf een fout gemaakt had.
Subtel in Nederland kun je gewoon per email bereiken via: [email protected]. Subtel is gevestigd in Nederland te: Roermond-Echt.
Subtel in Nederland kun je gewoon per email bereiken via: [email protected]. Subtel is gevestigd in Nederland te: Roermond-Echt.
Ik heb een paar keer accu's voor mijn cameras besteld (over een periode van een jaar of drie, laatste keer 3 maanden geleden) en één keer een accugrip - eigenlijk nooit problemen en na de eerste bestelling hoef je geen verzendkosten meer te betalen. Emailtjes werden altijd netjes beantwoord, zij het met wat Germanismen in de tekst.
-
Koop NIET bij SUBTEL !!!
Simpele lader besteld, wordt niet geleverd, op Email wordt gereageerd met : fijne feestdagen en we zijn niet bereikbaar i.v.m. vakantie etc., en dat op half april !
Ook telefonisch draait er een bandje met: "Al onze medewerkers zijn in gesprek, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen"
Na 45 minuten heb ik de telefoon erop gegooid.
Het is een firma van "Lekker pech, uw geld is weg ! "
Simpele lader besteld, wordt niet geleverd, op Email wordt gereageerd met : fijne feestdagen en we zijn niet bereikbaar i.v.m. vakantie etc., en dat op half april !
Ook telefonisch draait er een bandje met: "Al onze medewerkers zijn in gesprek, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen"
Na 45 minuten heb ik de telefoon erop gegooid.
Het is een firma van "Lekker pech, uw geld is weg ! "
Ik heb wel een goede ervaring met subtel. Ik had een lader besteld voor mijn camera. Tijdens levertijd netjes op de hoogte gehouden via de mail van de status van bestelling, en binnen 4 werkdagen (zojuist) in huis. Lader werkt perfect en is zeker een tientje goedkoper dan bij andere zaken. Omdat er veel klachten zijn voelde ik me geroepen om ook even te reageren
U wist dus dat er veel klachten waren maar koos er tóch voor om er te bestellen om dan "misschien"(?) een tientje te besparen?Liedje200 schreef:Ik heb wel een goede ervaring met subtel. Ik had een lader besteld voor mijn camera. Tijdens levertijd netjes op de hoogte gehouden via de mail van de status van bestelling, en binnen 4 werkdagen (zojuist) in huis. Lader werkt perfect en is zeker een tientje goedkoper dan bij andere zaken. Omdat er veel klachten zijn voelde ik me geroepen om ook even te reageren