KPN maakt volop reclame en verzend nieuwsbrieven met abonnement- en zenderpakket informatie die per 1 juli as. niet meer van toepassing zijn.
Verschillende nu nog gepresenteerde zenders worden per 1 juli niet meer aangeboden en naar mijn gevoel worden potentiële klanten bewust op het verkeerde been gezet.
Zou het gewenst en klantvriendelijk zijn als KPN nu reeds de nieuwe abonnementen en de nieuwe zenderpakketten met vermelding van de nieuwe prijzen daarvan, zou aanbieden of handelen zij nog steeds correct ??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Achterhaalde zender/abonnementen info KPN
-
- Berichten: 12839
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Achterhaalde zender/abonnementen info KPN
Stelt u die vraag eens aan KPN. Ik denk niet dat ze hier meelezen.
Re: Achterhaalde zender/abonnementen info KPN
De vraag is mij niet helemaal duidelijk, maar bedoel je misschien dat je voor het voordeliger tarief klant wil worden?
Wettelijk gezien geldt het volgende: in beginsel is een overeenkomst bindend voor beide partijen, maar KPN mag afspreken dat ze de overeenkomst mag aanpassen, mits de klant maar de mogelijkheid krijgt om dan op te zeggen. Daarna kun je natuurlijk weer gewoon klant worden.
Wettelijk gezien geldt het volgende: in beginsel is een overeenkomst bindend voor beide partijen, maar KPN mag afspreken dat ze de overeenkomst mag aanpassen, mits de klant maar de mogelijkheid krijgt om dan op te zeggen. Daarna kun je natuurlijk weer gewoon klant worden.