Begin sept. ben ik als bestaande klant van UPC overgestapt naar een ander pakket, onberperkt bellen, fiber power internet 30 MB en digitale tv met dvr,
dit op advies van een UPC medewerker. Nooit moeten doen.Wat een administratieve ellende. Sinds die overstap worden alle belkosten in rekening gebracht. Verder betaal ik voor een extra dvr box die ik niet heb en ontvang de pakketkorting niet.
Gevolg torenhoge rekeningen die dan worden verrekend met de volgende nota vlgs. de deskundigen van UPC. Niet dus. Na talloze mails en telefoongesprekken met medewerkers die het allemaal zullen regelen, gebeurt er vervolgens niets. Moet maar in december terugbellen om restitutie te vragen en hoogstwaarschijnlijk in januari over december.Ten einde raad de betalingen laten storneren met als gevolg de eerste dreigementen van afsluiting. Ook op een aangetekende brief aan de directie van UPC wordt niet gereageerd. Wie weet raad?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] administratie UPC
Re: administratie UPC
Kappen met de firma list en bedrog en zo snel mogelijk, als je niet betaald totdat de problemen zijn opgelost wordt je gegarandeerd afgesloten eer het zover is, betaal je wel kan het maanden mogelijk zelfs jaren duren eer je het teveel betaalde terug ontvangt, als je het al ooit zal terug ontvangen.Wie weet raad?
Stuur ze een aangetekend schrijven met bvo, dat je opzegt, per 31-12 kan je blijkbaar zowiezo abo beëindigen wegens prijsverhoging, en betaal indien mogelijk niet meer dan hetgeen je tot die datum verschuldigd bent, maak voor jezelf een berekening zodat je gedegen bent voorbereid als ze met incasso buro komen, want ook dat zal gebeuren, en bewaar alles de nodige jaren, er zijn gevallen bekend dat ze na 5 jaar nog met incasso buro op de proppen komen.
Voor internet en telefonie zijn er legio aanbieders waarvan verschillende beduidend goedkoper.
Ook voor tv zijn er div mogelijkheden tw digitenne interactieve tv van kpn en satellietontvangst, elks met zijn eigen voordelen en mogelijkheden, en allen in digitale kwaliteit en beduidend goedkoper van hetgeen je nu hebt.
Mocht je overwegen voor satellietontvangst heb ik wel onafhankelijke info, interesse stuur een pb met je mailadres en ik stuur je alle informatie toe.
succes.
-
Ik ben het geheel met Argo eens. Ik heb in het verleden ook alles van UPC gehad. Een en al ellende. Ik heb nu weer gewoon telefoon van KPN, TV digitenne en Internet via XS4ALL. Nooit geen klachten meer. Het geeft echt rust. Echt opzeggen. Scheelt je kilo's met stress en kan tenminste weer van je hobby genieten.
Even door de zure appel heen bijten en je bent echt overal vanaf.
Gr. A
Even door de zure appel heen bijten en je bent echt overal vanaf.
Gr. A
-
Ik heb me wel eens afgevraagd of de boeken van UPC wel nauwkeurig worden gecontroleerd door b.v. de belastingdienst.
Een goede accountant zou de soms onzinnige boekingen van UPC er toch uit moeten vissen. (dubbelboeking b.v. : ik heb er bewijs van in het verleden gekregen in de tijd dat ik met die gasten in de clinch lag)
Een goede accountant zou de soms onzinnige boekingen van UPC er toch uit moeten vissen. (dubbelboeking b.v. : ik heb er bewijs van in het verleden gekregen in de tijd dat ik met die gasten in de clinch lag)
-
UPC is een Amerikaans bedrijf die er Amerikaanse praktijken op na houdt die in Nederland. De jaarrekening zal best wel waterdicht zijn, maar de administratie richting klant is bewust een puinhoop. Opvallend daarin is dat UPC wel altijd fouten maakt in hun eigen voordeel. Dat is echt niet per ongeluk. Dat is met wel en wetens expres. Hoe langer ze niet uitbetalen des te meer rente of des ter minder creditrente betalen ze. Ze zijn echt niet gek hor als het gaat om hun eigen ego!!!!!!!
Gr. Anne
Gr. Anne