Ik heb een tele2 compleet pakket. Mijn partner belt veel, en maakt veel gebruik van internet vanwege zijn werk. Daardoor verbruiken wij veel. Dit is bij ook bekend en hier houden wij ook altijd rekening mee. Kortom er is geen achterstand van betalingen of wat dan ook.
PLOTS worden we afgesloten uit het niets. Wij bellen en wat geven ze als smoes. "U bent een hoogverbruiker want u verbruikt boven de €250,- dus dan word u afgesloten" Terwijl de nieuwe factuur nog niet eens onderweg was. Ik nakijken, en wat blijkt mijn verbruik zit op €230,- Dan krijg je als een rotsmoes te horen dat ik nog aan de btw moet denken.
Het word nog mooier..
Ik moet ook nog eens aansluitingskosten daarna betalen omdat ik boven de €250,- zit ( Let wel totale rekening + hun btw komt uit op €263,21) moet ik nog een € 540,- betalen. Hun sluiten mij zomaar af zonder enige betalingsachterstanden of wat dan ook,. Pure geldklopperij is dit! Als je dus een eigen bedrijf heb en je belt via tele2 boven de € 250,- dan ben je zwaar de pineut. Dit is te belachelijk voor woorden..
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Afsluiten zonder enige reden Tele2
Re: Afsluiten zonder enige reden Tele2
Trouwens ik heb net zitten kijken in de algemene voorwaarden want, deze regel moest volgens dat o zo behulpzame helpdesk daar in vermeldt staan..... Nou er staat er helemaal niks in over hoogverbruik !!!!
-
De helpdesk heeft ecter wel gelijk:
Art 7.16: Indien de Klant in een beperkte periode bovengemiddelde bedragen verschuldigd blijkt te zijn, is Tele2 gerechtigd over te gaan tot blokkering van bepaalde bestemmingen, totdat de Klant de verschuldige bedragen heeft betaald of zekerheid heeft gesteld op een door Tele2 aan te geven wijze.
In uw geval heeft dit blijkbaar ertoe geleid dat u bent afgesloten vanwege een te hoog verbruik.
Vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Art 7.16: Indien de Klant in een beperkte periode bovengemiddelde bedragen verschuldigd blijkt te zijn, is Tele2 gerechtigd over te gaan tot blokkering van bepaalde bestemmingen, totdat de Klant de verschuldige bedragen heeft betaald of zekerheid heeft gesteld op een door Tele2 aan te geven wijze.
In uw geval heeft dit blijkbaar ertoe geleid dat u bent afgesloten vanwege een te hoog verbruik.
Vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Kondig dat dan voortaan aan bij de mensen als ze klant worden.Dan weten ze waar ze aan toe zijn. Met de praktijken zoals onaangekondigd afsluiten.Terwijl deze rekening nog niet eens verzonden is.
Stop met artikel nummertjes. Daar heeft de consument niks aan. Geef het duidelijk aan wat er gaat gebeuren. Scheelt een hoop ellende. Maar ja Tele2 ik ben er klaar mee. Wie betaald de schade van mijn bedrijf???
Trouwens mijn hoogvebruik zat er nog onder het is de btw, daar moet je dus op letten als je belt tegenwoordig???
Staat dat ook in de kleine lettertjes (sorry artikeltjes) ???
Stop met artikel nummertjes. Daar heeft de consument niks aan. Geef het duidelijk aan wat er gaat gebeuren. Scheelt een hoop ellende. Maar ja Tele2 ik ben er klaar mee. Wie betaald de schade van mijn bedrijf???
Trouwens mijn hoogvebruik zat er nog onder het is de btw, daar moet je dus op letten als je belt tegenwoordig???
Staat dat ook in de kleine lettertjes (sorry artikeltjes) ???
-
Tele2 is niet aansprakelijk voor schade die ontstaat uit het niet werken van de dienst:
2.6. De Dienst is niet bedoeld voor commerciële, zakelijke of bedrijfsmatige doeleinden, zoals de uitoefening van beroep of bedrijf. De Klant handelt geheel op eigen risico indien hij de Dienst wel hiervoor gebruikt. De Klant vrijwaart Tele2 voor schade die als gevolg van dit gebruik kan ontstaan en Tele2 heeft in dit geval het recht, onverminderd haar overige rechten en zonder schadeplichtig te zijn, de Overeenkomst met onmiddellijke ingang op te zeggen.
Bij het aangaan van het abonnement bent u akkoord gegaan met de algemene voorwaarden.
Vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
2.6. De Dienst is niet bedoeld voor commerciële, zakelijke of bedrijfsmatige doeleinden, zoals de uitoefening van beroep of bedrijf. De Klant handelt geheel op eigen risico indien hij de Dienst wel hiervoor gebruikt. De Klant vrijwaart Tele2 voor schade die als gevolg van dit gebruik kan ontstaan en Tele2 heeft in dit geval het recht, onverminderd haar overige rechten en zonder schadeplichtig te zijn, de Overeenkomst met onmiddellijke ingang op te zeggen.
Bij het aangaan van het abonnement bent u akkoord gegaan met de algemene voorwaarden.
Vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Gewoon naar een andere provider overstappen, alles is beter dan die Tele2 rotzooi.